شهردار سنندج:

سیستم روشنایی پارک جنگلی آبیدر به بهره برداری رسید

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۸:۰۷:۴۳
کد خبر: ۸۱۱۷۷۹
سیستم روشنایی پارک جنگلی آبیدر به بهره برداری رسید
شهردار سنندج گفت: با هدف برقراری روشنایی در معابر پارک جنگلی آبیدر عملیات بهینه سازی روشنایی معابر این پارک اجرا شد و سیستم روشنایی معابر پارک امانیه و بخشی از پارک امیریه اصلاح و بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حشمت اله صیدی شب گذشته در بازدید از معابر پارک جنگلی آبیدر سنندج گفت: پارک جنگلی آبیدر به عنوان یکی از مهم ترین تفرجگاه های سطح شهر همواره برای شهروندان و مدیران شهری از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است.

شهرداری سنندج یکی از مهم ترین مشکلات این پارک را قطع بودن سیستم روشنایی در بسیاری از معابر دانست و گفت: سیستم روشنایی پارک امانیه به دلیل فرسوده شدن  و قطع کابل ها نیازمند بهسازی کامل بود که سال گذشته طرح بهینه سازی روشنایی معابر پارک جنگلی آبیدر در شورای شهر تصویب و عملیات اجرایی آن در سالجاری آغاز شد.

صیدی افزود: در راستای اجرای طرح بهینه سازی روشنایی پارک جنگلی آبیدر بسیاری از فونداسیون ها و تیرهای چراغ برق اصلاح و برای جلوگیری از قطع برق در این طرح کابل ها بصورت هوایی انتقال داده شده است.

وی گفت: علاوه بر اصلاح فونداسیون جهت برقراری روشنایی در بسیاری از معابر که فاقد تیر برق بود 25 عدید فونداسیون جدید نیز نصب شد.

صیدی اعلام کرد: علاوه بر پارک امانیه بسیاری از معابر پارک امیریه هم به دلیل رشد درختان دچار سایه اندازی شده بود که با نصب چند عدد تاور و چراغ های قوی مشکل کمبود نور در این مسیر از پارک جنگلی آبیدر هم رفع شد.

شهردار سنندج اظهار داشت: در حال حاضر با اجرای طرح بهینه سازی روشنایی پارک جنگلی آبیدر مشکل روشنایی در این پارک رفع شده و شهروندان ومسافران هم می تواند در شب از زیباهای این پارک استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز