سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کرمان

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۵:۱۰
کد خبر: ۸۱۱۹۱۵
سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کرمان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) به این استان سفر می کند و به مدت 2 روز میهمان دیار کریمان است .

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد رضا علیزاده گفت: دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان از اولین برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به استان کرمان در شامگاه چهارشنبه است.

وی تصریح کرد: نشست مشترک شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی استان، شرکت در بیستمین مراسم انتخاب کتاب سال و رونمایی از مجموعه کتابهای معرفی مفاخر استان، بخشی از برنامه های روز پنچ شنبه 25 بهمن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به کرمان محسوب می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه در دومین روز سفر به کرمان با تعدادی از هنرمندان پیشکسوت کرمان دیدار می کند و عصر جمعه ۲۶ بهمن به شهرستان بافت سفر کرده و درگردهمائی هنرمندان بافت، رابر و ارزوئیه شرکت می کند.

علیزاده ، نشست با اهالی رسانه در شامگاه جمعه 26 بهمن در سالن اجتماعات فرودگاه بین المللی کرمان را آخرین برنامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز