بیانیه؛

مجمع نمایندگان استان مرکزی حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان را محکوم کرد

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۷:۲۸
کد خبر: ۸۱۲۳۰۴
مجمع نمایندگان استان مرکزی با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه در سیستان و بلوچستان را محکوم کرده و شهادت سبزپوشان مرزبان وطن را تسلیت گفتند.

به گزارش برنا از اراک ، در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت، آمده است: شهادت جمعی از مدافعان جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی امروز موجب عزادار شدن، حزن و اندوه ملت ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی شده است.

بیانیه می افزاید: اقدامات تروریستی حاکی از درماندگی و استیصال آمریکا و ایادی مزدور منطقه ای آن و به خصوص تروریست های تکفیری دست پرورده آن ها در برابر ملت آگاه و انقلابی ایران است. 

در بخشی از این بیانیه آمده است: سردمداران آمریکایی و رژیم غاصب صهیونیستی و مزدوران منطقه ای بدانند همانگونه در راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مردم حمایت قاطع و حداکثری خود را به نمایش گذاشتند در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های والای آن نیز استوار با وحدت و همدلی ایستاده اند و توطئه های دشمنان در اراده آنان اثر ندارد.

مجمع نمایندگان استان مرکزی در ادامه این بیانیه آورده است: ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان سفر کرده علو درجات و رحمت واسعه و برای خانواده های معظم آنان صبر مسئلت کرده و امید است که مجروحان این‌ حادثه هرچه سریعتر لباس عافیت بر تن کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز