مدیرعامل باشگاه کیمیا کاشت کردستان:

کیمیا کاشت کردستان مصمم برای صعود به لیگ برتر/کار ساده ای در دور دوم نخواهیم داشت

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۱:۵۹
کد خبر: ۸۱۲۳۲۵
کیمیا کاشت کردستان مصمم برای صعود به لیگ برتر/کار ساده ای در دور دوم نخواهیم داشت
مدیر عامل باشگاه کیمیا کاشت کردستان گفت: بازیکنان تیم کیمیا کاشت کردستان مصمم برای صعود به لیگ برتر هستند اما کار ساده ای مقابل تیم ها در دور دوم نخواهیم داشت.

سعید عربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در کردستان در مورد وضعیت تیم کیمیا کاشت کردستان در لیگ دسته یک هندبال گفت: با وجود اینکه هدف اصلی باشگاه حفظ سهمیه لیگ دسته یک بود اما بازیکنان بسیار با انگیزه و مصمم، برای صعود به لیگ برتر هستند.

مدیرعامل باشگاه کیمیا کاشت کردستان عنوان کرد: تیم کیمیا کاشت مشکلات زیادی را در اوایل فصل داشت اما در استراحت بین نیم فصل نواقص فنی و تاکتیکی خود را رفع کرد تا خود را برای دور بعد آماده کند.

وی گفت: تیم های صعود کننده به دور دوم قطعاً از قدرت بیشتری نسبت به حریفان دور گروهی برخوردارند و کار ساده ای در این مرحله نخواهیم داشت.

عربی افزود: در دور دوم کیمیا کاشت کردستان با تیم های پیشگامان یزد، زغال سنگ طبس و ماهشهر هم گروه است و بازی در مقابل میزبان و تیم اول گروه الف قطعاً ساده نخواهد بود.

مدیرعامل باشگاه کیمیا کاشت کردستان در مورد به خدمت گرفتن بازیکن جدید نیز اظهار داشت: تیم ما با ترکیب اولیه خود در دور دوم حاضر خواهد شد و بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفتیم.

وی افزود: بازیکنان از روحیه خوبی برخوردار هستند و انگیزه کافی برای صعود به لیگ برتر را دارند که در صورت کسب سهمیه لیگ برتر حتماً با برنامه ریزی و قدرت کامل در لیگ‌ برتر حضور پیدا خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز