استاندار اردبیل:

کمیته امداد اردبیل در عرصه محرومیت‌زدایی موفق بوده است

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۷:۵۵:۳۶
کد خبر: ۸۱۹۷۴۴
کمیته امداد اردبیل در عرصه محرومیت‌زدایی موفق بوده است
استاندار اردبیل گفت: کمیته امداد استان اردبیل پس از ۴۰ سال که از پیروزی انقلاب و تأسیس این نهاد می‌گذرد، در عرصه محرومیت‌زدایی موفق بوده است.

به گزارش برنا،اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در دیدار با مدیرکل و امدادگران کمیته امداد استان اردبیل که به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد و هفته احسان و نیکوکاری برگزار شد، گفت: کمیته امداد نهادی پویا و سرزنده است که امدادگران این نهاد با انگیزه، اعتقاد و اخلاص در تلاش هستند تا محرومیت‌ها را کنار زده و پیشرفت و توسعه را جایگزین آن کنند.

وی با اعلام اینکه کمیته امداد استان اردبیل در ۴۰ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی و تأسیس این نهاد می‌گذرد در عرصه محرومیت‌زدایی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است، بیان کرد: همه این موفقیت‌ها نشانه‌ای از اخلاص و تقوا در بین امدادگران این نهاد است که به خوبی توانسته‌اند فقر در جامعه را مدیریت کنند.

بهنامجو با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های بسیار موفق کمیته امداد استان اردبیل ایجاد اشتغال برای مددجویان است، اعلام کرد: اشتغال‌زایی توسط این نهاد موجب نشاط و شادابی در سطح جامعه شده است به طوری که می‌توان افزایش روحیه امید در بین محرومان جامعه را به خوبی مشاهده کرد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه شاهد همکاری و فعالیت‌های مناسبی از سوی کمیته امداد در عرصه ایجاد فرصت‌های شغلی در سال‌جاری بودیم، گفت: یکی از برنامه‌های مهم تحقق یافته راه‌اندازی مجدد کارگاه‌های کوچکی بود که به دلیل نقدینگی و مشکلات اقتصادی دچار مسائل بسیار شده بودند که با حمایت‌های کمیته امداد هم برای مددجویان اشتغال‌زایی شد و هم اینکه کارفرمایان به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان باید فعال‌تر شود، بیان کرد: درصدد اجرای برنامه‌های بزرگ هستیم که یکی از آن‌ها بهره‌گیری از ظرفیت‌های کشت و صنعت مغان است که می‌توان با راه‌اندازی کارگاه‌های گلخانه‌ای برای مددجویان، نقش اساسی در اشتغال و خودکفایی آن‌ها ایفا کرد.

بهنامجو با بیان اینکه در حال برنامه‌ریزی و به کارگیری زیرساخت‌های مناسب در عرصه اشتغال‌زایی برای مددجویان استان اردبیل هستیم، افزود: در پارس‌آباد و بیله‌سوار امکانات مناسبی برای ایجاد فرصت‌های شغلی به کار گرفته شده است که کمیته امداد استان اردبیل از این ظرفیت به شکل مناسبی می‌تواند بهره‌برداری کند.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه کمیته امداد در عرصه فرهنگی نیز موفقیت‌های بیشماری را کسب کرده که می‌توان آن را به سایر سازمان‌ها و ادارات انتقال داد، گفت: نیازمند همکاری بیشتر با کمیته امداد استان اردبیل به خصوص در مناطق محروم و حاشیه‌نشین که آسیب‌های اجتماعی بسیاری خانوار بی‌بضاعت استان را در برگفته است، هستیم تا از این مشکلات نیز به خوبی عبور کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز