سپیدنام فعال شبکه های مجازی و حوزه غذا و گردشگری

بکر بودن آذربایجان‌غربی، این استان را به مقصدی ارزشمند برای سفر و گردشگری تبدیل می کند

۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۵:۲۵
کد خبر: ۸۲۱۴۸۹
بکر بودن آذربایجان‌غربی، این استان را به مقصدی ارزشمند برای سفر و گردشگری تبدیل می کند
سپیدنام فعال شبکه های مجازی و حوزه غذا و گردشگری که به پیشنهاد استاندار آذربایجان غربی به ارومیه سفر کرده است از پتانسیل های بالای گردشگری این استان می گوید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، حمید سپیدنام  فعال شبکه های مجازی می گوید: چند ماه پیش سفری به تبریز برای معرفی ظرفیت های گردشگری این شهر داشتیم. همانجا بود که از سوی مردم به ارومیه دعوت شدیم اما متاسفانه آن زمان امکان سفر مهیا نشد.

سپید نام ادامه می دهد: در نمایشگاه گردشگری تهران که چند هفته پیش برگزار شد، فردی از بنده برای حضور در غرفه استان آذربایجان غربی دعوت کرد. در آنجا با استاندار این استان دیدار داشتیم و بعد از دعوت ایشان، مقدمات سفر برای ارومیه انجام شد.

وی می افزاید: از سفر به ارومیه و دیدن پتانسیل های گردشگری استان بسیار خرسندم اما از دیدن برخی کمبود ها نیز افسوس خوردیم. برخی حرکات افراد، نشان دهنده این بود که هنوز مشکلاتی وجود دارد.

این فعال شبکه های مجازی بیان می کند: تاکید استاندار آذربایجان غربی بر این بود که این سفر قبل عید انجام شود تا برای جذب مسافرین نوروزی کمک شود. ما نیز تمام توان خود را در مدت یک هفته به کار خواهیم گرفت و مطمئن هستم که ارومیه میزبان گردشگران زیادی خواهد بود.

سپیدنام بیان می کند: برخی پست های اینستاگرامی ما درباره تولید نقل و حلوا بسیار بازخورد خوبی از سوی پیگیرکنندگان صفحات مجازی داشت اما نکته جالب این است که هنوز فرهنگ تبلیغات به اندازه کافی در استان جا نیفتاده است. برخی تولید کنندگان اصلا علاقه ای از خود برای دیده شدن نشان نمی دادند و در این فضای رقابتی این موارد چندان قابل قبول نیست.

وی می گوید: پایه هر کارآفرینی، تبلیغات و بازاریابی خوب است و نیاز به آموزش در استان به شدت احساس می شود.

این فعال شبکه های مجازی بیان می کند: در این سفر ما چشمداشت مالی نداریم و در این مدتی که در استان هستیم از صبح اول وقت تا آخر شب مشغول کار  و تهیه گزارش بوده ایم.

سپیدنام اظهار می کند:  بسیاری از ظرفیت های گردشگری استان مغفول و ناشناخته باقی مانده است . حضور گردشگر در آذربایجان غربی رونق استان را در پی خواهد داشت. با توجه به راه اندازی قطار و برنامه های فرودگاه سیگنالهای مثبتی را برای رونق گردشگری دریافته ایم، اما تینها به تنهایی کافی نیست.

وی می افزاید: من شهرهای زیادی رفته ام  اما نقطه قوت آذربایجان غربی، بکر بودن آن است. همه دنبال جاهای لاکچری نیستند هرچند در ارومیه هم مکانهای سنتی را می توان دید و هم جاهای مدرن و لاکچری.

این فعال گردشگری بیان می کند: خشک شدن دریاچه ارومیه باعث یک ذهنیت منفی در مردم شده است. باید با معرفی قابلیت های استان این ذهنیت های منفی را پاک کرد. بسیاری از مردم فکر می کنند به دلیل خشک شدن دریاچه ارومیه دیگر جایی برای لذت بردن از آنجا در ارومیه وجود ندارد اما مشاهدات ما نشان می دهد، که ارومیه از غنی ترین شهرهای گردشگری است.

سپیدنام بیان می کند: مردم ارومیه، از بهترین ها هستند. اقوامی که به خوبی در کنار هم زندگی می کنند و اینها ارزشمند است.

 به گفته وی، در ماه اردیبهشت « مارک وینز » یکی از نام آوران شبکه های مجازی به ایران خواهد آمد. در برنامه ریزی های اولیه ارومیه در برنامه بازدید ما نبود اما با توجه به شناختی که از فرهنگ غنی این شهر پیدا کردم، اگر زمان اجازه دهد به ارومیه نیز سفری خواهیم داشت.

این فعال حوزه غذا و گردشگری بیان می کند: محبتی که مردم ارومیه به ما داشتند بسیار زیاد بود و ما نتوانستیم پاسخ کامل محبت آنها را بدهیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز