وزیر ورزش و جوانان:

دولت در بحث جوانگرایی جدیت دارد / حقدادی کارنامه قابل قبولی را از خود نشان داده است

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۷:۲۳
کد خبر: ۸۲۴۲۴۰
دولت در بحث جوانگرایی جدیت دارد / حقدادی کارنامه قابل قبولی را از خود نشان داده است
وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت با جدیت به بحث جوان‌گرایی پرداخته است و از 31 مدیرکل استان‌ها در حوزه ورزش 10 مدیر استانی زیر 40 سال سن دارند.

به گزارش برنا از اراک، مسعود سلطانی‌فر در نشست تخصصی با سمن‌ها و هیات‌های ورزشی استان مرکزی در بیت‌ قدیمی امام راحل در شهرستان خمین، افزود: حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی از جوانترین مدیران ورزشی کشور میباشد که از شروع کار ؛ کارنامه قابل قبولی را از خود نشان داده است و ایشان از مدیران موفق و بسیار فعال در سطح کشور میباشد.

سلطانی فر در ادامه گفت :خوشبختانه درسال 96 و 97 کارنامه ورزش کشور درخشان بوده و در حوزه جوانان نیز ورزش زورخانه‌ای، سازمان‌های مردم نهاد، تشکیل دفاتر مشاوره و ازدواج، افزایش تسهیلات ازدواج از اقدامات دو سال اخیر بوده است. 

وی ادامه داد: تلاش داریم تا پایان دولت بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام 10 تا 15 سال قبل را به سرانجام برسانیم، ضمن اینکه در دو سال اخیر یک هزار و 400 طرح نیمه تمام به سرانجام رسانده است. 

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در قانون بودجه سال 98 تسهیلات وام ازدواج به 20 تا 25 هزار میلیارد تومان برسد و این در حالی است که در سال 96 این میزان تسهیلات 12 هزار میلیارد تومان بوده است. سال 92 بالغ بر 2 هزار و 900 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به جوانان پرداخت شد.

دکتر سلطانی فر تصریح کرد: با توجه به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر افتخار به گذشته و امید به آینده و با آغاز دوره پنجم انقلاب و ارج نهادن به بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه حرکت نظام و کشور مشخص شده و محور حرکت توجه ویژه به جوانان است.

وی بیان داشت: ایران همچنان به نفت و فراورده‌های نفتی وابسته است که باید در این راستا برجام را به فال نیک گرفت، چرا که هرچه فشارهای دشمن بر ملت بزرگ ایران افزایش می‌یابد موجبات وحدت داخلی و انسجام مردم را افزایش می‌دهد و در ابعاد سیاسی و اقتصادی موجبات همدلی مردم را فراهم می‌کند. در چنین شرایطی باید به گونه‌ای رفتار کرد که باید روی پای خود ایستاده و دشمن را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذاریم. 

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: کشور در شرایط سختی قرار دارد، بعد از پیروزی انقلاب جنگ تحمیلی به کشور تحمیل شد که با دلاوری مردم این دوران به طلایی‌ترین دوران سیاسی کشور تبدیل شد. قطعا جنگ اقتصادی دشمن نیز با هم‌افزایی و همدلی و عزم مردم سرافراز به دوران طلایی تبدیل می‌شود و به تعبیر مقام معظم رهبری ایمان داریم با عزت از این دوران عبور و مشکلات را حل خواهیم کرد. 

سلطانی فر ابراز داشت: بسیاری از سیاست‌مداران داخلی و خارجی بر این باور بودند که فشارهای اقتصادی و گرانی‌ها سبب عدم حضور مردم در دفاع از ارزش‌ها و حاکمیت ملی کشور می‌شود، اما مردم با حضور خود نشان دادند که با وجود مشکلات همچنان پای آرمان‌های نظام و رهبری محکم ایستاده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز