رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان:

توسعه ورزش بانوان اولویت اداره ورزش و جوانان شهرستان است

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۴:۳۳
کد خبر: ۸۲۴۶۵۷
توسعه ورزش بانوان اولویت اداره ورزش و جوانان شهرستان است
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان مطرح کرد: پیشنهاد کرده‌ایم از هیئت‌های ورزشی که ظرفیت لازم را دارا می‌باشند چند نفر از بانوان را به‌عنوان رئیس تعیین نماییم تا به این روش از تجربه بانوان نیز در حوزه مدیریتی استفاده شود.

اسماعیل حاجی‌آبادی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان در گفتگو با خبرنگار برنا در قوچان توجه به ورزش‌های همگانی، ایجاد شادابی و نشاط و حرکت به سمت ورزش قهرمانی را مهم‌ترین وظیفه مسئولان حوزه ورزش و جوانان دانست و تصریح کرد: تلاش داریم در تمام حوزه‌های ورزشی ازجمله ورزش جانبازان و معلولین، سالمندان، کودکان، خانواده و غیره فعالیت‌های بیشتری انجام شود که رسیدن به این هدف نیازمند هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی و فعال شدن شورای ورزش همگانی در این شهرستان است.

حاجی‌آبادی بابیان این مطلب که هیئت‌های ورزشی قوچان باید تقویم برنامه‌های خود را ارائه دهند، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی که وجود دارد شاید نتوانند برای ابتدا تا انتهای سال برنامه داشته باشند اما 38 انتظار از هیئت‌های ورزشی دارم که به‌زودی به‌صورت مکتوب در اختیار هیئت‌ها قرار می‌گیرد که طبق انتظارات باید فعالیت کنند. زیرا همین انتظارات را نیز وزارت ورزش و جوانان از استان‌ها و همچنین مدیرکل‌های استان از شهرستان‌ها دارد و به‌تبع هیئت‌های ورزشی که بازوان اصلی ورزش و جوانان هستند باید در راستای اهداف از پیش تعیین‌شده کار کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان با اشاره به لزوم فعال شدن کمیته نشاط و ارتقا امید در قوچان، عنوان کرد: ستاد سازمان‌دهی امور جوانان پیش‌ازاین در شهرستان فعال نبوده، درصورتی‌که باید هرسال 10 جلسه ستاد ساماندهی و جلسه کمیته تخصصی در شهرستان داشته باشیم.

وی افزود: به جد پیگیر این موضوع هستیم تا از اواخر فروردین ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست فرماندار و حضور سایر دستگاه‌های اجرایی ایجاد شود.

حاجی‌آبادی بابیان این مطلب که توسعه ورزش بانوان اولویت اداره ورزش و جوانان قوچان است، مطرح کرد: پیشنهاد کرده‌ایم از هیئت‌های ورزشی که ظرفیت لازم را دارا می‌باشند چند نفر از بانوان را به‌عنوان رئیس تعیین نماییم تا به این روش از تجربه بانوان نیز در حوزه مدیریتی استفاده شود.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان ضمن بیان اینکه به جد پیگیر مشکلات و آسیب‌های داخلی باشگاه‌ها هستیم، عنوان کرد: توجه به ورزش روستاها و پیگیری بهسازی سالن‌ها و اماکن ورزشی در اولویت کارهای عمرانی ماست.

حاجی‌آبادی مطرح کرد: ورزش صبح گاهی و عصرگاهی در پارک‌ها و روستاها اهمیت دارد و با شعار «می‌خواهیم مردم را شادتر کنیم» با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد، هیئت‌های ورزشی و با همکاری اداره می‌توانیم در طول سال 500 برنامه در شهرستان داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان در پایان گفت: این اتفاق با هزینه کم اما با اهداف فرهنگی و اجتماعی خواهد شد و هدف غیرممکنی نیست؛ بنده در سال 95 در شهر گرگان بیش از 400 برنامه انجام دادم.

خبرنگار: سهیلا چترآبگون

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز