فعالیت ۳ پایگاه امداد و نجات جاده ای در سلماس همزمان با تعطیلات نوروزی

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۸:۲۹
کد خبر: ۸۲۴۶۸۱
فعالیت ۳ پایگاه امداد و نجات جاده ای در سلماس همزمان با تعطیلات نوروزی
سرپرست جمعیت هلال احمر سلماس از فعالیت ۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در ایام عید در این شهرستان خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مهدی رضایی گلعذانی با اشاره به آغاز طرح نوروزی اظهار داشت: طبق سنوات گذشته جمعیت هلال احمر سلماس جهت میزبانی از مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد.

وی، با بیان اینکه در ایام نوروز ۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی این شهرستان فعال هستند، افزود: این طرح از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین فعال بوده و اعضای واحدهای امداد، جوانان و داوطلبان جمعیت‌هلال احمر سلماس در پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی واقع در کمربندی سلماس آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

سرپرست جمعیت هلال احمر سلماس، با اشاره به فعالیت فعالیت اعضای این طرح، ادامه داد: درمانگاه شبانه‌روزی جمعیت‌ هلال‌احمرو پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای واقع در شهرک صنعتی، کمربندی و قره‌تپه به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند.

وی، با بیان اینکه در این طرح ۲۷ نفر به طور مستقیم فعالیت می کنند، تصریح کرد: در طرح نوروزی سلماس روزانه ۶ نفر در پایگاه‌ امداد ‌و نجات جاده‌ای شهرک صنعتی، ۴ نفر در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای خواهران در کمربندی، ۴ نفر در پایگاه امداد و نجات قره‌تپه، ۱۰ نفر در درمانگاه شبانه‌‌روزی ، ۳ نفر در پست ایمنی و سلامت مسافرین‌نوروزی و یک نفر در کشیک اداره حضوردارند.

رضائی، با اشاره به دیگر برنامه های اجرایی این طرح افزود: پست ‌ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، خیمه‌‌نماز، فضای دوستدار کودک، ایستگاه‌سلامت، ایستگاه‌نقاشی، کمپین نه‌به تصادفات‌جاده‌ای ازجمله برنامه‌های اجرایی این طرح خواهد بود.
وی با اشاره به پاسخگویی ۲۴ ساعته سامانه ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر در طول ایام عید، خاطرنشان کرد: مسافرین نوروزی می‌توانند در طول سفر خود جهت دریافت اطلاعات بیشتر با آن تماس بگیرند.

نظر شما