به میزبانی زاهدان؛

کردستان مقام سوم رقابت های پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی کشور را کسب کرد

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۷:۳۹
کد خبر: ۸۲۴۷۱۲
کردستان مقام سوم رقابت های پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی کشور را کسب کرد
تیم استان کردستان در مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی کشور با کسب شش مدال طلا و یک برنز در جایگاه سوم تیمی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ رقابت های پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی رده های مختلف کشور به مدت سه روز و به میزبانی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

براساس این گزارش، 217 ورزشکار به نمایندگی از 24 استان کشور در این مسابقات حضور پیدا کردند و رقابت های خود را در اوزان مختلف چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان رشته ورزشی پاورلیفتینگ به میزبانی شهرستان زاهدان برگزار کردند.

تیم باشگاه قهرمانی سنندج با 11 ورزشکار به عنوان نماینده استان کردستان در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرد و توانست شش مدال طلا و یک نشان برنز را کسب کند و در جایگاه سوم تیمی رده سنی بزرگسالان قرار گرفت.

در نتایج انفرادی اوزان 60، 75 و 125کیلوگرم به ترتیب مفتاح رمضانی، سعید کاکولکی و علیرضا لشکری سه نشان طلا را کسب کردند و محمدرضا شکری در وزن 82.5 کیلوگرم رده سنی جوانان و بزرگسالان و در بخش قهرمان قهرمانان سه نشان زرین طلا را به گردن انداخت و در رده سنی مستر 1 این مسابقات هاشم اسکندرنژاد توانست یک مدال نقره را از آن خود کند.

در نتایج تیمی رده سنی بزرگسالان تیم کردستان مقام سوم را به خود اختصاص داد و تیم های سیستان و بلوچستان و فارس به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.

گفتنی است، رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی و انتخابی باشگاه های کشور طی روزهای 20 لغایت 23 اسفندماه در زاهدان برگزار شد.

شایان ذکر است، در پایان این رقابت ها از سوی مسئولین فدراسیون و برگزار کنندگان مسابقات پاورلیفتینگ از فرید قهرمانی مربی و داور کردستانی به عنوان برترین داور این مسابقات تجلیل و قدردانی شد.

نظر شما