فرماندار شهرستان پارس آباد؛

برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای برای ۱۵۰۰ نفر از کارآموزان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۲:۳۸
کد خبر: ۸۲۴۷۲۹
برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای برای ۱۵۰۰ نفر از کارآموزان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای
فرماندار پارس آباد همچنین با تقدیر از تلاش های رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان و مساعدتهای اداره کل فنی و حرفه ای در خصوص اقدامات و عملکرد این مرکز گفت: بیش از ۱۵۰۰ نفر در سال ۹۷ در مراکز آموزش فنی و حرفه ای اولتان و پارس آباد آموزشهای حرفه آموزی را سپری کردند.

به گزارش برنا،دیدار مدیر کل فنی و حرفه ای استان اردبیل با فرماندار شهرستان پترس آباد امروز در دفتر فرماندار  برگزار گردید.

 
فرماندار شهرستان پارس آباد در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای کسب مهارت های لازم از سوی فنی و حرفه ای به جوانان جویای کار می‌تواند موجب رشد اشتغال در شهرستان باشد.
 
علایی خاطرنشان کرد : شهرستان پارس آباد جزو شهرستان های جوان کشور است به همین جهت نیازمند توجه و مساعدت بیشتر در زمینه فنی و حرفه ای و تجهیزات و امکانات آموزشی است.
 
وی تجهیز ، نگهداری  و راه اندازی دستگاه‌های  آبیاری  نوین  و  سنتر پیوت  را یکی از بخش های ضروری برای برگزاری دوره های فنی و آموزشی در شهرستان دانست و ابراز داشت: با تکمیل پایاب سد خداآفرین و واگذاری آن به بخش های مختلف خصوصی و دولتی اشتغال زیادی در این زمینه ایجاد خواهد شد و لازم است در این خصوص دوره های آموزشی و فنی در این مرکز دایر شود.
 
فرماندار  پارس آباد  همچنین با تقدیر از تلاش های رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان و مساعدتهای اداره کل فنی و حرفه ای در خصوص اقدامات و عملکرد این مرکز گفت:  بیش از ۱۵۰۰ نفر در سال ۹۷ در مراکز آموزش فنی و حرفه ای اولتان و پارس آباد آموزشهای حرفه آموزی را سپری کردند.
 
پس از پایان این نشست فرماندار  پارس آباد همراه با مدیر کل فنی و حرفه ای و هیئت همراه از مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران بازدید کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز