استاندار مرکزی:

سال ۹۷ سال سختی برای تولیدکنندگان بود

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴:۰۶
کد خبر: ۸۲۴۹۴۹
سال ۹۷ سال سختی برای تولیدکنندگان بود
استاندار مرکزی گفت: تحقق صادرات یک میلیارد دلاری دورنمای اهداف حوزه اقتصادی این استان در سال جاری است.

به گزارش برنا از اراک ،  سید  علی آقازاده در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت در استانداری مرکزی افزود: 990 میلیون دلار کالا و خدمات از ابتدای سال جاری تاکنون از این استان صادر شده است.

وی ادامه داد: صادرات این کالاها نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش یافته و این کالاها به 82 کشور جهان صادر شده است.

استاندار مرکزی عنوان کرد: با توجه به خروج آمریکا از برجام، سال 97 سال سختی برای تولیدکنندگان بود و افزایش صادرات در استان با مشارکت و تلاش بخش خصوصی و تیم اقتصادی دولت محقق شده است. 

آقازاده یادآور شد: 80 هزار میلیارد ریال ماهانه توسط سازمان تامین اجتماعی به عنوان مستمری به بازنشستگان پرداخت می کند که این رقم چند برابرپرداخت یارانه ها است.

وی افزود: یک هزار و 500 میلیارد ریال ماهانه توسط سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی به بازنشستگان پرداخت می شود که این رقم 2 برابر پرداخت یارانه ها در استان است.

استاندار مرکزی گفت: 700 میلیارد ریال ماهانه یارانه در این استان پرداخت می شود که با وجود همه تنگناهای اقتصادی در پرداخت این بخش کوتاهی صورت نگرفته است.

آقازاده افزود: پرداخت یک هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی هدفگذاری شده بود که از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 283 میلیارد تومان تسهیلات به یک هزار و 560 واحد تولیدی پرداخت شده است. 

وی ادامه داد: صنایع بزرگ استان مرکزی امسال از آرامش مناسبی نسبت به سال گذشته برخوردار بودند که این مهم با تعامل شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در استان محقق شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز