استاندار سمنان:

اقدامات دولت بدون واهمه باید به اطلاع مردم رسانده شود

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۸:۰۶
کد خبر: ۸۲۵۰۳۵
اقدامات دولت بدون واهمه باید به اطلاع مردم رسانده شود
استاندار سمنان گفت: اقدامات و عملکرد دولت در کشور، باید به اطلاع آحاد اقشار جامعه رسانده شود و در اجرای این مهم نباید هیچگونه واهمه ای داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر  در گردهمایی ائمه جمعه استان گفت:از بیان خدمات دولت به مردم واهمه نداشته باشیم و خدمات دولت را بی طرفانه بیان نماییم.‌
وی افزود: ذخایر استان در مورد اقلام اساسی در حد خوب و قابل قبولی است و مشکلی در تامین آنها نداریم.‌
استاندار سمنان گفت: بنا به فرموده ی رهبر معظم انقلاب تصویر ارائه شده از دولت باید تصویر دولتی دلسوز، مقتدر و خدمتگزار باشد.
وی افزود:خود را محتاج نظرات دوستان و دلسوزان می دانم و از نظرات همه ی عزیزان استقبال می کنم و آماده هر گونه تعامل و گفتگو با این عزیزان هستم.‌
وی خاطر نشان کرد:هر کدام از ما نگاه سیاسی خاص داریم اما وابسته به جریان سیاسی خاصی نیستیم و در مقابل همه ی مردم احساس مسئولیت می نماییم. 
آشناگر تاکید کرد: مصلاهای نماز جمعه کارکرد پدافندی داشته و بدون تردید در مواقع بروز بحران و حوادث می تواند بسیار موثر باشد.‌
وی گفت: اقداماتی در خصوص استمهال وام های کشاورزی به انجام رسیده اما پاسخگوی تمام نیازهای استان نمی باشد، امیدواریم با تلاش همه ی مسئولان این مشکلات برطرف گردد.
استاندار سمنان گفت: حادثه تروریستی رخ داده در کشور نیوزیلند که منجر به شهادت جمعی از نمازگران نماز جمعه گردید را محکوم نموده و تسلیت می گویم.‌
وی ادامه داد: در طی سه ماه حضورم در استان سمنان به تمامی شهرستانهای استان سفر نموده و سعی نمودم تا با مردم و مسئولان استان دیدار و گفتگو داشته باشم. 
وی با بیان اینکه نماز جمعه به فرمان حضرت امام رحمت الله علیه احیا شد و مسئولیت هدایت فکری و فرهنگی جامعه بر عهده ائمه جمعه است.، گفت: شهدای محراب ، یکی از برگهای زرین و افتخارات ائمه جمعه است.
استاندار سمنان با اشاره به این مطلب که مهمترین وجه نماز جمعه ، وحدت آفرینی آن است، افزود:هیچ جریان سیاسی خاصی نمی تواند نماز جمعه را به سوی خود مصادره نماید .
وی تاکید کرد: ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و باید مدیریت جهادی را در فائق آمدن بر این جنگ اعمال نماییم.‌
آشناگر با بیان اینکه یک‌ عملیات پر حجم برای خالی نمودن دل مردم و ایجاد فشار بر آنها توسط غول های رسانه ای دنیا در حال انجام است، خاطر نشان کرد: تاکید بر ایجاد اختلا ف در بین مردم از مواردی است که از سوی دشمنان برنامه ریزی شده است. 
وی افزود: یکی از راهکارهای موفق دشمن، زیست در شکاف های قومی، مذهبی و ملیتی است که نباید اجازه دهیم که بر این اختلافات تاکید شود. 
آشناگر اظهار داشت: حفظ وحدت و همبستگی یکی از ضروریات توسعه استان است و همه باید نسبت به تحقق آن مساعدت نماییم. 
وی گفت: هیچ گاه اجازه ندهیم که به هر دلیلی بین شهرستانها، روستاها و بخش های ما اختلاف ایجاد شود چرا که در این صورت توسعه در آن منطقه به محاق می رود.‌
استاندار سمنان با بیان اینکه فرمانداران از نقش و مسئولیت اجتماعی و محبوبیت ائمه جمعه در توسعه ی مناطق بهره مند شوند، افزود: ائمه جمعه ، فرمانداران و نمایندگان مجلس باید با تعامل و همکاری مناسب در جهت توسعه منطقه خود گام بردارند.‌
وی گفت: بحمدلله پس از انقلاب اقدامات مناسبی در سطح استان سمنان انجام شده و ایجاد بیش از ۲۰۰۰ مرکز صنعتی سبب شده که استان سمنان کمترین نرخ بیکاری را در استان داشته باید.‌
آشناگر ادامه داد: دست همکاری به سوی ائمه جمعه استان دراز می کنیم و امیدواریم با پاسخ مناسب و مثبت ائمه جمعه روبرو شویم.‌
وی با بیان اینکه از ائمه محترم جمعه درخواست می کنم که اجازه ندهند برخی، فرماندهی جنگ اقتصادی را تخریب نمایند، گفت: از تمامی ائمه محترم جمعه و سایر موثرین می خواهم در توضیح مشکلات و نارسایی های جامعه به واقعیات های موجود جامعه نیز توجه نمایند .
وی بیان کرد: چون شرایط کشور ما شرایط خاصی می باشد ، لذا ستاد هماهنگی اقتصادی با مسئولیت سه قوه و محوریت دولت تشکیل شده است.
استاندار سمنان با اشاره به اینکه دولت نهایت تلاش خود را کرده است تا تخصیص ها کاهش پیدا نکند، خاطر نشان کرد: حدود ۷۶۰۰۰ پروژه نیمه تمام ملی و استانی در کشور وجود دارد که حداکثر ۶۴۰۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی کشور برای این منظور مصوب شده است که بدون تردید پاسخگوی تمامی این پروژه ها نمی باشد ، لذا باید این نکات را به مردم بازگو نماییم.
استاندار سمنان گفت: باید عدالت در شبکه توزیع اقلام اساسی برای مردم اعمال شود.‌

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز