برگزاری بزرگترین شادپیمایی عروسکی کشور در پدیده شاندیز

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۰:۱۲
کد خبر: ۸۲۵۱۱۶
برگزاری بزرگترین شادپیمایی عروسکی کشور در پدیده شاندیز
مدیر عامل گروه شرکت های پدیده گفت: بزرگترین شادپیمایی یا همان کارناوال عروسکی کشور با هنرنمایی ۵ گروه از هنرمندان و با مضامین اجتماعی، فرهنگی و تفریحی در ایام نوروز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، ابوالفضل انتظاری ظهر امروز در نشست خبری گروه شرکت‌های پدیده در خصوص مراسم استقبال از بهار این مجموعه اظهار کرد: بزرگترین شادپیمایی یا همان کارناوال عروسکی کشور با هنرنمایی ۵ گروه از هنرمندان و با مضامین اجتماعی، فرهنگی و تفریحی به صورت حرکت این هنرمندان از ۵ نقطه و رسیدن آن ها در یک محل مشخص به یکدیگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: مجموعه پدیده به دلیل رسالت فرهنگی و گردشگری خود اقدام به برگزاری مراسم استقبال از بهار کرده که در این برنامه ها به گردشگران داخلی و خارجی توجه ویژه ای شده است.

مدیر عامل گروه شرکت های پدیده بیان کرد: پدیده یک منطقه ویژه گردشگری محسوب می‌شود و در جهت افزایش و توسعه بحث گردشگری اقدام به برگزاری برنامه های ویژه در ایام نوروز کرده ایم تا سهم بیشتری از گردشگران را به پدیده جذب کنیم.

انتظاری عنوان کرد: این مجموعه چندین سال دچار بحران بود و اینگونه فعالیت ها نوید روز های خوب را به سهام داران پدیده می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه های این مجموعه برگزاری خیابان غذا در خیابان سنگفرش مجموعه پدیده است که تجربه سال گذشته ما در این خصوص نشان از استقبال مردم از این رویداد می‌دهد.

مدیر عامل گروه شرکت های پدیده تصریح کرد: در قالب شخصیت های کارتونی برنامه های خاصی در‌ حوزه شاپینگ مال و خیابان سنگفرش در ایام نوروز اجرا خواهد شد، همچنین در حوزه زیر ساخت ها مجموعه متنوعی از المان ها همراه با گل آرایی و فضا سازی خواهیم داشت.

انتظاری ادامه داد: در باغ ژاپنی در این خیابان ، شهر پروانه ها را خواهیم داشت و‌ شرایط سمعی و بصری خوب با هنرنمایی با آب تحت عنوان جشن آب و نما پیش بینی شده است.

وی افزود: به دلیل وجود مناسبت های خاص در ایام نوروز، پدیده متناسب با این روز ها برنامه ها را اجرا خواهد کرد، همچنین تبلیغات به صورت مجازی و محیطی در خصوص معرفی جذابه هاید مجموعه به گردشگران انجام شده است.

مدیر عامل گروه شرکت های پدیده گفت: برنامه ریزی برای جذب دوبرابری گردشگر نسبت به سال گذشته انجام شده و امیدواریم با جاذبه های ایجاد شده در پدیده حداقل یک روز به‌ ماندگاری زائر در مشهد اضافه کنیم.

گفتنی است؛ پس از این نشست مراسم افتتاحیه نمایشگاه دائمی مرکز تعطیلات، سرگرمی و خرید نیز با حضور مسئولان این امر  برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز