معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

روشن بودن چراغ واحدهای تولیدی استان اولویت مسئولان است

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۷:۵۸
کد خبر: ۸۲۵۲۴۲
روشن بودن چراغ واحدهای تولیدی استان اولویت مسئولان است
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: اولویت واحدهای صنعتی بزرگ این استان سفارش پذیری برای تولید به منظور عبور از شرایط سخت اقتصادی است.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در نشست هم اندیشی تشکل های کارگری افزود: مدیران واحدهای صنعتی بزرگ استان باید با بهره گیری از شیوه های بازاریابی از ایجاد هرگونه مشکل در چرخه تولید محصولات جلوگیری کنند.

وی اظهار داشت: روشن بودن چراغ واحدهای تولیدی استان از اولویت های اقتصادی و خواسته مسئولان عالی استان است و می طلبد که مدیران واحدهای بزرگ صنعتی استان با درایت و همفکری از تعطیلی واحدها به هر شکل ممکن جلوگیری کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: واحدهای صنعتی استان مرکزی برند شناخته شده داخلی و خارجی هستند و باید در سایه تدبیر نقش آفرینی آن ها در عرصه اقتصادی کشور تداوم یابد.

اکرمی افزود: سطح علمی تشکل های کارگری استان بالا است و می توانند با مدیریت شرایط سخت اقتصادی از هرگونه اقدامی که باعث خدشه دار شدند روند تولید می شود، جلوگیری کنند.

وی اظهار داشت: استاندار نماینده عالی دولت و نماینده هیات وزیران در خطه است و با تمام توان می کوشد از اختلال در روند تولید واحدهای صنعتی بزرگ استان جلوگیری شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: پیش بینی شده که در سال آتی هر سه ماه یک بار استاندار مرکزی با تشکل های کارگری استان نشست داشته باشدو به مشکلات آنان رسیدگی می کند.

اکرمی افزود: همچنین در سال جدید از واحدها و صنایع بزرگ استان به صورت مستمر بازدید می شود و تنگناهای موجود با جدیت پی گرفته می شود.

 

نظر شما