فرماندار شهرستان قصرشیرین:

قصرشیرین بزرگترین قطب صادرات غیرنفتی کشور است

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۸:۳۸:۲۵
کد خبر: ۸۳۴۱۹۲
قصرشیرین بزرگترین قطب صادرات غیرنفتی کشور است
بسیاری از محصولات شهرستان قصرشیرین برند است که نیاز دارد در این مورد برای توسعه آن تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مرادعلی تاتار فرماندار شهرستان قصرشیرین در آیین تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی قصرشیرین گفت: شهرستان قصرشیرین با داشتن دو مرز رسمی و بین‌المللی، بزرگ‌ترین قطب صادرات کالاهای غیرنفتی کشور است.

 او افزود: شهرستان قصرشیرین با وجود سامانه آبیاری گرمسیری و همچنین منابع آبی و سدهای منطقه، می‌تواند منشأ رونق اقتصادی و تولید انواع محصولات کشاورزی باشد.

فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: کار در حوزه جهاد کشاورزی بسیار گسترده است و از نظر کشاورزی نیز بسیاری از محصولات شهرستان قصرشیرین برند است که نیاز دارد در این مورد برای توسعه آن تلاش کنیم.

تاتار ادامه داد: مدیریت‌ها در این شهرستان باید جهادی باشد زیرا این شهر مرزی مطهر به خون شهداست و شهیدان نظاره‌گر اعمال ما هستند.

او افزود: کشاورزی شهرستان قصرشیرین ازجمله ظرفیت‌های مثبت است که با بهره‌برداری از آب سدها و تغذیه شبکه‌های زیردست، هشت هزار و 500 هکتار از اراضی این شهرستان آبی خواهد شد.

فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: اشتغال پایدار برای مرزنشینان، رونق بخش کشاورزی، افزایش تولید از مزایای توسعه بخش کشاورزی است.

تاتار افزود: قصرشیرین در غرب کرمانشاه با 27 هزار تن جمعیت، 30هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی دارد که بخش عمده آن اراضی دیم است.

 گفتنی است که در پایان از زحمات مراد محمودیان‌فر رئیس سابق جهاد کشاورزی قصرشیرین تجلیل و اردشیر نورمحمدی به عنوان ردیس جدید جهاد این شهرستان معرفی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز