استاندار اردبیل خبر داد

سرمایه گذاری سازمان اقتصادی کوثر در استان اردبیل

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۲:۳۵
کد خبر: ۸۳۴۸۲۱
سرمایه گذاری سازمان اقتصادی کوثر در استان اردبیل
استاندار اردبیل در جلسه‌ای با مدیرعامل هلدینگ کشاورزی سازمان اقتصادی کوثر جهت شروع سرمایه گذاری این هلدینگ در استان به توافق رسیدند.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل از امضای توافقنامه بین هلدینگ کشاورزی سازمان اقتصادی کوثر و استانداری اردبیل خبر داد و افزود: هلدینگ کشاورزی سازمان اقتصادی کوثر متعهد شد برای احداث گلخانه در پارس آباد مغان در زمینی به وسعت ۲۰۰ هکتار، در فاز اول در ۱۰۰ هکتار با اشتغال زایی مستقیم و پایدار برای ۱۴۰۰ نفر اقدام نماید.

وی در ادامه گفت: همچنین با رفع برخی مشکلات، احداث مجتمع دام سبک ۲۰ هزار راسی با ۱۰ هزار راس دام مولد در ۱۸ ماه در زمینی به وسعت ۹۵ هکتار با اشتغالزایی مستقیم و پایدار برای ۲۰۰ نفر و سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال بزودی توسط شرکت اجداد سپیدان کوثر عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

گفتنی است، طبق این توافق نامه شرکت اجداد سپیدان کوثر از سوی سازمان اقتصادی کوثر مجری طرح توسعه ایستگاه‌های موجود اصلاح و تکثیر شتر‌های دو کوهانه استان اعلام شد.

همچنین براساس توافق نامه، شرکت مرغک بعنوان بزرگترین کارخانه جوجه کشی خاورمیانه از سوی سازمان اقتصادی کوثر و با مشارکت کارخانه تولید خوراک دام و طیور زیبادانه اردبیل، در جهت تکمیل زنجیره تولید تخم مرغ و ایجاد واحد بزرگ یک میلیون قطعه‌ای مرغ تخمگذار با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد ریال و اخذ مجوز‌های لازم و ایجاد صنایع وابسته آن از جمله بسته بندی و تولید کود و صادرات محصول مشارکت نماید.

اضافه می‌نماید، هیاتی از سازمان اقتصادی کوثر به ریاست دکتر نوروزی، مدیر عامل هلدینگ کشاورزی آن سازمان از جعفر آباد مغان، کشت وصنعت مغان، شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز و نیر و نمین بازدید کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز