کنسل شدن ۳ ماهه پروازهای هواپیماهای زنجان – مشهد

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۷:۲۹
کد خبر: ۸۳۴۸۴۶
کنسل شدن ۳ ماهه پروازهای هواپیماهای زنجان – مشهد
مدیر فرودگاه زنجان، از توقف 2 تا 3 ماهه پروازهای زنجان – مشهد خبر داد و گفت: شرکت هواپیمایی به دلیل چک سنگین موقتا پروازها را کنسل کرده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد قاسمی، در مورد توقف پروازهای زنجان – مشهد، گفت : شرکت هواپیمایی اعلام کرده که هواپیماها را برای انجام چک سنگین اعزام می‌کنند و این کار 2 تا 3 ماه طول می‌کشد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بعد از تعطیلات نوروز تعداد مسافران کاهش می‌یابد و از طرفی ماه مبارک رمضان را نیز در پیش داریم، فعلا پروازهای زنجان - مشهد متوقف شده و از شرکت هواپیمایی این قول را گرفتیم که بعد از ماه رمضان پروازهای را دایر کند.

این مسئول تصریح کرد: فرودگاه زنجان آمادگی پروازهای دیگر از جمله پروازهای حج و عتبات عالیات را دارد که برقراری این پروازها نیاز به پیگیری مسئولان و همین‌طور سازمان حج و زیارت دارد. متاسفانه بخش خصوصی برای استفاده از ظرفیت حمل و نقل هوایی پای کار نیست.

مدیر فرودگاه زنجان همچنین به پروازهای نوروز اشاره کرد و گفت: از 25 اسفندماه تا 14 فروردین‌ماه، 1864 مسافر و 14426 کیلوگرم بار با 12 پرواز جابه‌جا شدند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که اعزام 940 مسافر و 7015 کیلوگرم بار با 12 پرواز بود، نشان از افزایش 98 درصدی در جابه‌جایی مسافر دارد.

قاسمی خاطرنشان کرد: با  وجود بارش برف و باران و شرایط جوی بسیار نامناسب در این ایام، با تلاش کارکنان، فرودگاه زنجان و سایت رادار منطقه‌ای و RCAG گیلوان ، در تمام این روزها بدون هیچ مشکلی عملیاتی بود و 58  پرواز غیربرنامه‌ای اعم از نظامی، امدادی، آموزشی و ... نیز انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز