مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان ،خبرداد:

اتمام عملیات آبرسانی به ۷۹۶ روستای سیل زده استان/ خسارت به ۸۶ ایستگاه در سیل اخیر

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۷:۰۰
کد خبر: ۸۳۴۹۱۴
اتمام عملیات آبرسانی به ۷۹۶ روستای سیل زده استان/ خسارت به  ۸۶ ایستگاه در سیل اخیر
"علیرضا کاکاوند" از اتمام عملیات آبرسانی به ۷۹۶ روستای سیل زده لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛کاکاوند امروز در جمع خبرنگاران ،اظهار کرد: در سیل اخیر لرستان ۷۹۶ روستا با مشکل جدی همراه بود که با تلاش شبانه روزی نیروهای این شرکت و همکاری بین بخشی شرکت های آب و فاضلاب کشور، مشکل تامین آب شرب این روستاها  در کمترین زمان ممکن رفع شد.

اوافزود: نیروهای شرکت آبفار لرستان پس از سیل اخیر در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از همهانمکانات و تجهیزات توانستند مشکل آب شرب روستاها را رفع کنند و تنها در ۳ روستای شهرستانهای پلدختر و دلفان با مشکل مواجه بودیم که مشکل این روستاها نیز رفع شد.

کاکاوند تصریح  کرد: در سیل بهار امسال ۳۰۸.۵ کیلومتر خط انتقال و ۱۱۶ ایستگاه در استان آسیب جدی دیده که از این تعداد ۲۳۰ کیلومتر خط انتقال و ۸۶ ایستگاه مربوط به سیل اخیر بوده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: شرکت آبفار لرستان با بکارگیری ۳۷ اکیپ عملیاتی و آبرسانی با ۳۰ تانکر سیار توانسته است ضمن وصل کردن آب این روستاها، نیازهای ضروری روستا نشینان را در خصوص آب رسانی تامین کنند.

کاکاوند بیان کرد: علاوه بر این مهم تاکنون بیش از ۶۰ کامیون آب بسته بندی به روستاها و مناطق سیل زده ارسال شده است.

به گفته او در این مدت به دلیل برخی مشکلات راه دسترسی و عدم وجود برق در روستاها از ۷ دستگاه دیزل ژنراتور نیز استفاده شده است.

 

نظر شما