لغو ممنوعیت صادرات سیب آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۰:۵۷
کد خبر: ۸۳۴۹۲۰
لغو ممنوعیت صادرات سیب آذربایجان غربی
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از لغو ممنوعیت صادرات سیب استان خبر داد و گفت : با پیگیری‌های استاندارآذربایجان غربی و مکاتبات سازمان جهاد کشاورزی و همچنین مساعدت وزیر صنعت، معدن و تجارت، دستور آزاد سازی صادرات سیب درختی استان صادر شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، رسول جلیلی با بیان این مطلب افزود:  آذربایجان غربی با تولید سالانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن سیب قطب اول این محصول در کشور به شمار می رود.

وی خاطر نشان کرد:  در راستای اجرای سیاست های حمایتی وزارت جهاد کشاورزی و پیگیری مستمر این سازمان مشوق یارانه صادراتی به صادر کنندگان  سیب درختی استان پرداخت می شود.

جلیلی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در حدود نود هزار تن سیب درختی در سردخانه‌های استان موجود است، بیان کرد: در آینده ی نزدیک بخشنامه صادرات سیب به گمرکات استان ابلاغ می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تاکید کرد : ایجاد سامانه اطلاع رسانی بازار محصولات کشاورزی  به عنوان پل ارتباطی ما بین تولید کننده و بازار های مصرف داخلی و خارجی و شناسایی بازارهای هدف برای تولید تقاضا محور و همچنین معرفی مشوق های ملی برای اصلاح و جایگزینی باغات سنتی سیب و انگور و برقراری کشاورزی قراردادی در جهت تکمیل زنجیره ارزش محصولات کشاورزی جزو برنامه های عملیاتی سازمان جهاد کشاورزی در سال جاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز