بهره مندی بیش از ۶۰ هزار نفر از خدمات درمانی درمانگاه موقوفه عبدالله رضوی

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۷:۲۵
کد خبر: ۸۳۴۹۳۶
بهره مندی بیش از ۶۰ هزار نفر از خدمات درمانی درمانگاه موقوفه عبدالله رضوی
مدیر درمانگاه موقوفه عبدالله رضوی شاندیز گفت: در سال ۹۷ به ۶۳ هزار و ۷۵۹ نفر در درمانگاه موقوفه عبدالله رضوی شهؤ شاندیز خدمات درمانی و سلامت ارائه شده است.

مهدی رحیمی در گفتگو با خبرنگار برنا در شاندیز گفت: در سال ۹۷ با تلاش و همکاری پزشکان و پرستاران مجموعه درمانگاه موقوفه عبدالله رضوی شهر شاندیز موفق شدیم در بخش های مختلف این درمانگاه  به ۶۳ هزار و ۷۵۹ نفر خدمات درمانی و سلامت ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه اکثر خدمات ارائه شده به نیازمندان ارائه می شود، تصریح کرد: در بخش پزشک عمومی ۱۹ هزار و ۴۱۴ نفر، خدمات پرستاری 13 هزار و 678 نفر، دندان پزشکی ۴ هزار و ۵۵ نفر، مامایی۳ هزار و ۱۴۱ نفر، آزمایشگاه یک هزار و ۳۲۱ نفر، سونوگرافی و بخش رادیولوژی ۴۰۴ نفر از خدمات این درمانگاه موقوفه بهره مند شدند.

رحیمی افزود: در بخش داروخانه این درمانگاه نیز به ۲۱ هزار و ۷۴۶ نفر خدمات دارویی ارائه شده است.

مدیر درمانگاه موقوفه عبداالله رضوی خاطر گفت: این درمانگاه با ۳۳ سال فعالیت و ارائه خدمات درمانی و سلامت به مردم به عنوان یک درمانگاه مورد تایید و قابل قبول وزارت علوم پزشکی شناخته شده و در لیست درمانگاه های مجاز و معتبر کشور قرار دارد.

وی اظهار کرد: باتوجه به افزایش آمار بیماران مراجعه کننده به این درمانگاه از مناطق مختلف و روستاهای محروم، باهدف توسعه خدمات درمانی و رفاه حال بیماران، از ابتدای سال جاری درمانگاه موقوفه عبدالله رضوی در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ در بخش های مختلف فعال و آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران است.

گفتنی است درمانگاه موقوفه عبدالله رضوی در سال ۱۳۶۴ توسط عبدالله رضوی معروف به میرزای ناظر احداث و با ۱۵ نفر کادر درمانی در بخش های پزشک عمومی، مامایی، خدمات پرستاری، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه و ۵ نفر در قسمت تاسیسات وفضای سبز در حال فعالیت است.

موقوفه «عبدالله رضوی» یکی از بزرگترین موقوفات استان خراسان رضوی واقع در سوران شاندیز است که یکی از نیت های آن خدمات درمانی می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز