مدیر کل انتقال خون کردستان اعلام کرد:

افزایش چهار درصدی مراجعه کنندگان اهدا خون در کردستان

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۱:۴۵
کد خبر: ۸۳۴۹۸۳
افزایش چهار درصدی مراجعه کنندگان اهدا خون در کردستان
مدیر کل انتقال خون کردستان گفت: میزان مراجعه کنندگان اهدا خون در کردستان در سال 97 نسبت به سال 96 چهار درصد افزایش داشته و رتبه سوم کشور در میزان اهدا خون را کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ محمد سعید کریمیان در بازدید حسین خوش اقبال معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان از اداره کل انتقال خون استان به ارائه گزارش عملکرد در سال 97 پرداخت و گفت: مراجعه اهداکنندگان در سال 97 نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است که نشان دهنده نوع دوستی مردم و تلاش مضاعف منابع انسانی انتقال خون است.

مدیرکل انتقال خون کردستان به کسب رتبه سوم کشوری افزایش آمار اهدای خون در سال 97 اشاره و اظهار داشت: ظرفیت منابع انسانی و دانش آنها برای کسب بهترین نتایج قابل توجه است اما مشکلات اعتبارات مالی و فضای فیزیکی ناچیز همواره مانعی جدی برای توسعه خدمات این اداره کل بوده است.

وی کردستان را زیبنده دستیابی به بهترین رتبه ها برشمرد و تاکید کرد: کردستان در تامین خون و فراورده ها خودکفا است در حالی است که بسیاری از استان ها به این موفقیت دست نیافته اند.

مدیرکل انتقال خون کردستان با بیان اینکه پروژه احداث ساختمان انتقال خون که کارفرما آن اداره کل راه و شهرسازی است وارد دهمین سال خود شده است خاطرنشان ساخت: این پروژه زیرساختی برای توسعه این اداره کل است و اتمام و بهره برداری از آن ضرورتی جدی برای مقابله با بحران و تهدید به خطر افتادن جان بیماران است.

انتقال خون کردستان با میزبانی از 37 هزار و 592 مراجعه برای اهدای خون در سال 97 در دو مرکز سنندج و سقز خون موردنیاز 17 مرکز درمانی استان را تامین کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز