کشف مواد مخدر در بسته های پلمپ شده شکلات

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۶:۵۲
کد خبر: ۸۳۵۰۲۱
کشف مواد مخدر در بسته های پلمپ شده شکلات
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ مرزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار ماشاالله جان‌نثار، فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر مرزبانان این استان مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی در حین کنترل مسافرینی که قصد ورود به کشور داشتند موفق شدند یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر نمایند.

سردار "جان نثار" با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان این استان عنوان داشت :  مرزبانان این فرماندهی مستقر در ایست و بازرسی دوغارون هنگ تایباد از این قاچاقچی موفق به کشف 1 کیلو 623 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین پودری شدند.

وی در ادامه افزود : این مواد افیونی که به طرز ماهرانه ای در بسته های پلمپ شده ی شکلات جاسازی شده بود با درایت و دقت مرزبانان خراسان رضوی کشف و فرد قاچاقچی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

سردار جان نثار در ادامه از کشف بیش از ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و عنوان داشت : مرزبانان این فرماندهی در این مدت با کنترل دقیق خودروهای عبوری موفق شدند بیش از ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۶۳۷ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال را کشف و از خروج این سرمایه ملی جلوگیری کنند.

عالیترین مقام مرزبانی استان در پایان یاد آور شد: مرزهای خراسان رضوی توسط مرزبانانی حراست می شود که هرگونه قاچاق مواد مخدر و سوخت جزء خطوط قرمزهای آن ها می باشد و برخورد قاطع با این دست از قاچاقچیان و سوداگران مرگ دستور کار آن ها است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز