اجرای پویش «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در مدارس کرمانشاه

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۶:۴۴
کد خبر: ۸۳۵۱۲۰
اجرای پویش «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در مدارس کرمانشاه
سازمان دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی و جمعیت هلال‌احمر در اجرای طرح مذکور مشارکت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امروز در سطح تمام مدارس استان کرمانشاه پویش سیل مهربانی همکلاسی‌ها اجرا خواهد شد.

او افزود: به منظور همدلی و همدردی با هم وطنان در مناطق سیل زده، وزارت آموزش و پروش در سطح کشور اقدام به ساماندهی کمک‌های مردمی به ویژه خانواده‌ها و اولیای دانش آموزان و جامعه فرهنگیان کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری این پویش در امروز چهارشنبه به مناسبت روز نوجوان خبر داد و گفت: این پویش در قالب طرح سیل مهربانی هم کلاسی‌ها در سطح تمام مدارس استان کرمانشاه اجرا خواهد شد.

یزدان‌پناه با بیان اینکه شعار این پویش هردانش آموز یک پاکت اجرا می‌شود، ادامه داد: در این طرح دانش‌آموزان و اولیای آنها حضور می‌یابند و ترجیحاً به صورت نقدی به هم وطنان آسیب دیده کمک می‌کنند البته کمک‌های غیر نقدی هم جمع‌آوری می‌شود.

او با تاکید بر اینکه پایگاه‌های همدلی در تمامی مدارس برپا می‌شود، افزود: سازمان دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی و جمعیت هلال‌احمر در اجرای طرح مذکور مشارکت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: : وجوه اهدایی از طریق شماره حساب انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش و پس از اجرای مراحل قانونی در ستاد مربوطه برای کمک به آسیب‌دیدگان مناطق سیل‌زده به حساب مدنظر در وزارت آموزش و پرورش واریز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز