استاندار مرکزی؛

راه اندازی خط تولید قوطی های آلومینیومی یکبار مصرف محصول برجام است

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۵:۰۷
کد خبر: ۸۳۵۵۱۸
راه اندازی خط  تولید قوطی های آلومینیومی یکبار مصرف محصول  برجام است
استاندار مرکزی گفت: ایران با راه اندازی خط دوم تولید قوطی های آلومینیومی یکبار مصرف ویژه انواع نوشیدنی ها در یکی از واحدهای صنعتی واقع در شهر صنعتی کاوه‌، علاوه بر خودکفایی،‌ می تواند بخشی از محصول تولیدی را هم صادر کند.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در جریان سفر به شهرستان ساوه و بهره برداری و بازدید از چند واحد صنعتی افزود: این خط تولید با 50 میلیون دلار سرمایه گذاری و با مشارکت بخش خصوصی و شرکای خارجی به بهره برداری رسید.

وی افزود: خط دوم تولید قوطی های یکبار مصرف یک واحد تولیدی نوشیدنی در ساوه، کشور را خودکفا می کند ضمن اینکه به واسطه آغاز فعالیت این واحد تولیدی برای 70 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شد.

استاندار مرکزی گفت: خودکفایی در زمینه تولید انواع قوطی های مخصوص نوشیدنی که تا پیش از این از طریق واردات نیازهای کشور تامین می شد،‌ حاصل تلاش بخش خصوصی و در راستای تحخقق شعار «ما می توانیم» است.

آقازاده اظهار داشت: راه اندازی این کارخانه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و برنامه اقتصاد مقاومتی و همچنین تاکید معظم له در خصوص رونق تولید در سال 98 است.

استاندار مرکزی گفت: این واحد تولیدی محصول و برکت دوره برجام است زیرا در این مدت سرمایه گذاران توانستند ماشین آلات مورد نیاز را از کشورهای انگلستان، ‌ایتالیا و آلمان خریداری و راه اندازی نمایند.

وی ادامه داد: با فعالیت این کارخانه در شهرستان ساوه،‌ علاوه بر تامین نیازهای داخلی،‌ امکان صادرات مازاد تولیدات به کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان، نیز میسر شد.

وی با قدردانی از تلاش های بخش خصوصی برای راه اندازی این واحد تولیدی،‌ گفت: هم سرمایه گذاران داخلی و هم شرکای خارجی در سه سال اخیر برای ساخت این کارخانه مجهز تلاش قابل توجهی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز