در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان مطرح شد؛

سالک:جوانان در امید آفرینی جامعه نقش داشته باشند

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۱:۲۹
کد خبر: ۸۳۶۵۱۴
سالک:جوانان در  امید آفرینی جامعه نقش داشته باشند
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت : جوانان در نقطه کانونی امید آفرینی در جامعه نقش تاثیر گذار داشته باشند و مطالبه گر باشند .

به گزارش برنا،سجاد سالک در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان اردبیل بابیان اینکه جوانان در توسعه کشور نقش کلیدی دارند افزود : جوانان در حال حاضر در جوانان چهار وظیفه مهم امید آفرینی،مطالبه گری،فرهنگ سازی و کنش گرانه را درجامعه دارند.

وی تصریح کرد : سمن ها در واقع دیده بانان جامعه مدنی هستند و در جامعه کنونی بدون وجود سمن ها نمی توانیم به پیشرفت در حوزه های مختلف برسیم .
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد : ماباید با امید و خوش بینی به آینده حرکت کنیم در غیر اینصورت از پس مشکلات بر نخواهیم آمد.
سالک با اشاره به اهداف دشمنان این مرز و بوم افزود : فشار هایی دشمنان از نظر اقتصاد کشور را دچار بحران کرده است که دراین راستا نقش جوانان بیش از بیش موثر است و نباید اجازه دهیم امید در جامعه بمیرد.
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: در چنین شرایطی جوانان نباید تحت تاثیر تفکر رادیکالیسم که سبب کلافه شدن و رفتار های خشونت آمیز در کوتاه مدت میشود و تفکر دیگری که روزمرگی در بلند مدت است که سبب بی‌تفاوتی در نسبت به جامعه اطراف خود می‌شود قرار نگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز