در سفر رئیس جمهور به کردستان؛

هفت پروژه ورزشی در کردستان افتتاح می شود

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۳:۴۰
کد خبر: ۸۳۷۰۰۷
هفت پروژه ورزشی در کردستان افتتاح می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: هفت پروژه ورزشی در سفر رئیس جمهور به کردستان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود.

حامد جولایی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان؛ گفت: هفت پروژه عمرانی مربوط به اداره کل ورزش و جوانان در سفر روز چهارشنبه رئیس جمهور به کردستان افتتاح می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: ارزش ریالی این پروژه ها بیش از 140 میلیارد ریال است که این پروژه ها به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان قروه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: سالن 1200 نفره شهرستان قروه، استخر سرپوشیده شهرستان دیواندره، سالن پهلوانی و زورخانه ای سریش آباد، سروآباد و یاسوکند، زمین چمن مصنوعی روباز روستا سراب قامیش و سالن همایش های اداره کل ورزش و جوانان از پروژه های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهور به کردستان است.

جولایی به پروژه های عملیات اجرایی کردستان در این سفر اشاره کرد و گفت: عملیات احداث خانه بوکس سنندج، جاده تندرستی و خانه جوان شهرستان های سنندج، بانه و سقز به ارزش ریالی 19 میلیارد تومان در این سفر آغاز خواهد شد.

وی گفت: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به احتمال زیاد در این سفر جلسه ای را با جوانان استان برگزار خواهد کرد و از روند تکمیل سالن شش هزار نفره سنندج نیز بازدید می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز