در محل تالار هنر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان قوچان برگزار شد؛

جشنواره نشاط و امید جوانان در قوچان

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۲:۵۷
کد خبر: ۸۳۷۰۳۲
جشنواره نشاط و امید جوانان در قوچان
به مناسبت گرامیداشت هفته جوان و اعیاد شعبانیه، جشنواره امید و نشاط جوانان به همت اداره ورزش و جوانان و مجمع مشورتی جوانان شهرستان قوچان در محل تالار هنر اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قوچان؛ به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان جشنواره نشاط و امید جوانان و به همت اداره ورزش و جوانان و مجمع مشورتی جوانان شهرستان قوچان با استقبال پرشور مردم و مسئولین شهرستان قوچان برگزار شد.

در این مراسم اسماعیل حاجی‌آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان ضمن بیان این مطلب که بیش از ۱۳۰ برنامه به مناسبت هفته جوان در این شهرستان اجرا شد، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی حوزه جوانان افتتاح خانه جوان تا پایان امسال است که تاکنون ساختمان این مجموعه پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی داشته که بااعتبار یک میلیارد تومانی بتوانیم نسبت به ایجاد مکانی مناسب برای جوانان قوچانی اقدام کنیم.

در این مراسم اجرای هایی درزمینهٔ ورزش‌های زورخانه‌ای و حرکات باستانی، شعبده‌بازی و تردستی، حرکات نمایشی، دوتار نوازی، موسیقیِ زنده خواندن برای حاضرین انجام شد.

در پایان این مراسم پس از بریدن کیک جشنواره نشاط و امید توسط فرماندار شهرستان قوچان و مجید رمضانیان از 19 جوان برتر 15 تا 29 سال، سجاد مرادمند، امین قیامی، امید تیزتک، مهدیه محمد زاده، فرشید شاپوری، سید فرامرز هاشمی، مهلا ناطق، رضا آذری، محمدعلی خلاقی، حمید براتی، مسعود صنعتگر، آرشام گنجی، عرفان یعقوبی، سهیلا چترآبگون و ابولحسن مریخی با اهداء لوح سپاس و جوایز تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: سهیلا چترآبگون

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز