تشریح حادثه مرگ پاراگلایدر سوار جوان

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۵:۱۵
کد خبر: ۸۳۷۲۵۱
تشریح حادثه مرگ پاراگلایدر سوار جوان
خلبان مبینا گوهری ظهر یکشنبه مورخ یکم اردیبهشت سال‌جاری در سایت پروازی ویس‌القرنی روانسر بر اثر برخورد پاراگلایدر با دیواره سایت سقوط و جان باخت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا نقدی رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان کرمانشاه در بیان حادثه سقوط پاراگلایدر سوار گفت: خلبان جوان در حادثه ظهر روز یکشنبه یکم اردیبهشت دچار چرخش شد و پس از حدود ۱۰ تا ۱۲ دور چرخش نتوانست بال را جمع کند و با دیواره کوه برخورد کرد.

 او افزود: این خلبان ساعاتی پیش که من هم در سایت حضور داشتم دچار کلپس و سپس چرخش و دایو شد و پس از حدود ۱۰ تا ۱۲ دور چرخش نتوانست بال را جمع کند و با دیواره کوه برخورد کرد.

رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان کرمانشاه با اعلام، احتمال بی‌هوش شدن خلبان در چرخش‌ها، گفت: متاسفانه تلاش مربی برای استفاده خلبان از کمکی هم بی‌نتیجه ماند. دو پزشک حاضر در سایت هم نتوانستند وی را ریکاوری کنند و به بیمارستان طالقانی انتقال داده شد، که با توجه به شدت جراحات و رفتن به کما فوت شد.

گفتنی است که ظهر یکشنبه مورخ یکم اردیبهشت ماه ۹۸ در سایت پروازی ویس‌القرنی روانسر خلبان مبینا گوهری بر اثر برخورد پاراگلایدر با دیواره سایت سقوط و جان باخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز