معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

جامعه امروز ایران به نشاط اجتماعی نیاز دارد / سهم بانوان در مناصب مدیریتی اعمال شود / توجه به جامعه کارگری را از اولویت های مدیریت ارشد استان است

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۷:۲۷
کد خبر: ۸۳۸۷۹۵
معاون سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: سهم بانوان در مناصب مدیریتی که بر اساس قانون 30 درصد است،‌ باید اعمال شود.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی  در دیدار با فعالان سیاسی، فرهنگی،‌ اجتماعی و ورزشی شهرستان ساوه که در فرمانداری‌ افزود: جامعه زمانی متعادل می شود که زنان و مردان با هم در مدیریت آن نقش آفرینی کنند.

وی، نقش سازمان های مردم نهاد در فرهنگسازی و کاهش آسیب های اجتماعی را حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: مدیریت ارشد استان مرکزی از فعالیت های غیرسیاسی و داوطلبانه سازمان های مردم نهاد استان حمایت می کند تا بتوانند به نحوی بهتر به وظایف خود عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، توجه به جامعه کارگری را از اولویت های استان برشمرد و گفت: مطالبات این قشر زحمتکش به خصوص در شهرستان ساوه که ماهیتی کارگری دارد،‌ نوعی خط قرمز محسوب شده و از سوی مدیریت استان به صورت جدی پیگیری می شود. 

اکرمی گفت: مطالبه و خواست بر حق و قانونی مردم هر منطقه این است که نیروهای نخبه،‌ شایسته و توانمند در زمینه های مختلف مورد توجه قرار گیرند.

وی، از فرماندار ساوه خواست که نسبت به تهیه بانک اطلاعاتی نیروهای توانمند، نخبه و فرهیختگان این شهرستان اقدام کند تا در برنامه ریزی های مدیریتی استان مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به فعالیت احزاب اظهار داشت: در کارزارهای انتخاباتی،‌ این مردم هستند که تصمیم می گیرند برای اداره جامعه چه حزبی را انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: شرایط امروز جامعه ایجاب می کند که بیش از هر زمان دیگری منطق گفت و گو ترویج و انتقادهای منطقی و محترمانه فراگیر تر شود.

اکرمی، با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره دغدغه آسیب های اجتماعی را داشته و دارند و در این زمینه هم هر ماه از سران سه قوه گزارش می گیرند، خواستار نقش آفرینی بیشتر فرهنگیان، نخبگان و سایر اقشار جامعه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی شد.

معاون استاندار مرکزی گفت: جامعه امروز ایران و استان مرکزی به نشاط اجتماعی نیاز دارد زیرا باعث رضایت درونی افراد و کاهش ناهنجاری ها می شود.

وی با اشاره به انتخابات اسفند امسال،‌ بر لزوم هوشیاری همه مسئولان و آحاد مردم در برابر ترفندهای دشمنان به خصوص رسانه های معاند تاکید کرد و گفت:‌ ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان از اقدامات مد نظر دشمن است. 

اکرمی اظهار داشت: انتخابات اسفند امسال همانند سایر مناطق کشور در استان مرکزی نیز در کمال قانونمندی، شفاف و با مشارکت حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

وی گفت: تصمیم گیرنده اصلی در انتخابات، مردم هستند و برگزارکنندگان و مجریان هیچ نقشی در انتخاب ها ندارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز