مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد

اولویت در برگزاری سالم انتخابات مجامع/ بهره برداری از ورزشگاه ثامن در شهریور ماه

۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۰:۳۷
کد خبر: ۸۴۴۰۶۹
اولویت در برگزاری سالم انتخابات مجامع/ بهره برداری از ورزشگاه ثامن در شهریور ماه
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: برگزاری مجامع انتخابات هیئت های مختلف در چندین ماه اخیر بیانگر سالم برگزار شدن آن ها بوده است، همچنین در این مجمع نیز تلاش همه ما بر سالم برگزار شدن این انتخابات می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در مجمع انتخاب رئیس هیئت فوتبال استان گفت: در چند ماه اخیر با هیئت فوتبال کاملا هماهنگ بودیم و اقداماتی را با همکاری این هیئت  انجام دادیم که موجبات رشد فوتبال خراسان رضوی فراهم کرد.

وی در خصوص سلامت این انتخابات عنوان کرد: برگزاری مجامع انتخابات هیئت های مختلف در چندین ماه اخیر بیانگر سالم برگزار شدن آن ها بوده است، همچنین در این مجمع نیز تلاش همه ما بر سالم برگزار شدن این انتخابات می‌باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه فوتبال استان در تاریخی ترین زمان خود قرار دارد، گفت: روز شنبه تیم پدیده شهر خودرو یکی از حساس ترین مسابقات خود را در لیگ برتر پیش رو دارد که امیدواریم با حمایت همه مردم و مسئولان، این تیم به مسابقات آسیایی راه یابد و افتخاری بزرگ برای فوتبال استان کسب شود.

فتاحی ادامه داد: این همدلی در استان باید ادامه پیدا کند تا بتوانیم کار های بزرگ تری در ورز‌ش خراسان رضوی انجام دهیم و افتخارات بیشتری را بدست آوریم.

وی تصریح کرد: ما در مدت اخیر اقدامات خوبی را در بحث فوتبال انجام دادیم که اثرات آن بزودی نمایان خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: تکمیل شدن ورزشگاه ثامن با سرعت قابل‌ قبولی در دست اقدام است که شامل پیست تارتان نیز خواهد بود، همچنین بزرگترین اسکوربرد کشور در این ورزشگاه نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: این ورزشگاه، شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید و می‌تواند نقش مهمی در حوزه فوتبال استان ایفا کند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اذعان کرد: با همکاری استاندار، 100 چمن مصنوعی‌ تا پایان سال در استان احداث خواهد شد، همچنین سال گذشته استادیوم تربت حیدریه افتتاح شد و استادیوم های نیشابور، سبزوار و تربت جام در دست احداث می‌باشد.

فتاحی اضافه کرد: امکانات خوبی در استان وجود دارد که می‌تواند کمک شایانی به رئیس جدید هیئت فوتبال استان در رشد و اعتلای این ورزش داشته باشد.

فتاحی تصریح کرد: در هفته اخیر برای ۱۷ شهرستان که زمین چمن دارند قیچی چمن زنی گرفتیم و تحویل دادیم، رئیس جدید باید نگاه ویژه‌ای به شهرستان ها داشته باشد هیات فوتبال مشهد نیز مثل سایر شهرستان است و نگاه برابری باید در فوتبال استان حاکم باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز