پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال یارانه صادراتی به صادر کنندگان سیب درختی آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۹:۲۵
کد خبر: ۸۴۶۳۷۴
پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال یارانه صادراتی به صادر کنندگان سیب درختی آذربایجان غربی
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از 100 میلیارد ریال مشوق یارانه صادراتی مصوب برای صادر کنندگان سیب درختی استان ، تا کنون 70 میلیارد ریال آن جهت پرداخت به صادر کنندگان استان تخصیص یافته است .

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، احمد دهقان در جلسه هماهنگی پرداخت یارانه صادرات سیب درختی سال ۹۶ با بیان اینکه هدف وزارت جهاد کشاورزی توسعه و حمایت از صادرات محصولات کشاورزی است ،  اظهار کرد : در راستای اجرای سیاست‌های حمایتی وزارت جهاد کشاورزی و پیگیری مستمر این سازمان مشوق یارانه صادراتی به صادر کنندگان سیب درختی استان پرداخت می‌شود و پیگیر تخصیص مابقی اعتبار برای پرداخت به صادر کنندگان هستیم .

وی افزود:یارانه صادراتی صرفا به صادرکنندگانی پرداخت می‌شود که در سال ۱۳۹۶ اقدام به صادرات سیب درختی از مبادی قانونی نموده و از سایر مشوق‌های صادراتی استفاده نکرده باشند، تعلق می گیرد .

وی با اشاره به اینکه درسال 96 بیش از 57 هزار تن سیب درختی استان صادر شد، افزود:  کلیه صادر کنندگان سیب درختی واجد شرایط استان که با مراجعه به سامانه مشوق‌های صادراتی وزارت جهاد کشاورزی به آدرس http://eagri.maj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت نام اقدام کرده  و از طریق اتحادیه صادرکنندگان میوه و تره بار استان نسبت به پیگیری دریافت یارانه صادراتی اقدام نموده اند ، مشمول دریافت این یارانه خواهند بود.

لازم به ذکر است که در صورت تایید اظهارنامه گمرکی از گمرکات کشور ، یارانه صادارتی به آنها پرداخت خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز