رئیس گروه ورزش بانوان استان اردبیل :

جشنواره دختران خورشید در اردبیل برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۱:۳۶
کد خبر: ۸۴۶۴۴۰
جشنواره دختران خورشید در اردبیل برگزار می شود
جشنواره دختران خورشید(پیرامید) باهدف تقویت روحیه نشاط اجتماعی در دوسطح شهرستانی و استانی برگزار می شود.

به گزارش برنا،مژگان سلطانی بااعلام این خبر گفت : جشنواره دختران خورشید(پیرامید) باهدف تقویت روحیه نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت سالم و نهادینه سازی ورزش در بین دختران نوجوان در دو سطح شهرستانی و استانی برگزار و نفرات برتر استانی به مسابقات منطقه ایی و کشوری راه پیدا می کنند.

 
او افزود: جشنواره دختران خورشید درواقع برگرفته از اجرای هماهنگ حرکات افراد با ضرب آهنگ و استفاده از شیوه های گروهی و ترتیبی در خصوص توضیح طرح ها ( حرکات نمایشی ورزشی) است که این جشنواره ابتدا در سطح شهرستان ها اجرا و نفرات برتر به سطح استان راه پیدا کرده و منتخبین استان هم به مرحله منطقه رفته و در صورت کسب مقام به مرحله کشوری می روند .
رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بااشاره به اینکه تیم های منتخب منطقه ایی به مرحله کشوری راه پیدا می کنند ادامه داد : مرحله استانی باید تا تیرماه تمام شود و مرحله منطقه ای مهرماه برگزار و مرحله کشوری هم در دهه فجر اجرا می شود.
سلطانی افزود: اعضا تیم ها بین 20 تا50 باید باشد که این جشنواره زیر نظر معاونت ورزش بانوان وزرات ورزش و جوانان در رده سنی زیر 15 سال همه ساله اجرا می شود.
وی گفت : استان اردبیل سال گذشته در مرحله منطقه ایی که در تبریز برگزار شد موفق به کسب مقام سومی شد ولی متاسفانه به مرحله کشوری نتوانست راه پیدا کند .
 
رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : داوری ها براساس زیبایی و جذابیت طرح های اجرایی ( فرم و شکل هایی که درطول برنامه حرکات روی آن ها اجرا می شود) ، زیبایی و جذابیت نوع حرکات افراد تیم ، هماهنگی تیم و افراد در اجرای حرکات ، اجرای هماهنگ حرکات با ضرب آهنگ و تناسب فرم و رنگبندی ( زیبایی لباس با طرح و حرکات تیم) خواهد بود
 
 

 

نظر شما