معاون استاندار لرستان:

اولویت توزیع اقلام درمناطق سلیزده با افرادی است که آسیب دیده اند

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۱:۳۹
کد خبر: ۸۴۶۴۵۸
اولویت توزیع اقلام درمناطق سلیزده با افرادی است که آسیب دیده اند
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دستگاه ها باید اطلاعات مورد نظر خانواده های آسیب دیده را از بنیاد مسکن دریافت کرده و نسبت به توزیع اقلام کنند و اولویت با افرادی است که آسیب دیده اند.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ قاسم والیزاده روز چهارشنبه درنشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: براساس دستور رییس محترم جمهور و ابلاغیه به وزیر کشور قرارگاه سازندگی و بازسازی مناطق سیل زده ایجاد همچنین در استان به ریاست استاندار لرستان تشکیل شد.
وی بیان کرد: توزیع اقلام باید به صورت هدفمند انجام شود و چنانچه دستگاه ها اقدام به توزیع لوزم خانگی می کنند باید به خانواده های آسیب دیده ثبت شده صورت گیرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ادامه داد: دستگاه ها باید اطلاعات مورد نظر خانواده های آسیب دیده را از بنیاد مسکن دریافت کرده و نسبت به توزیع اقلام کنند و اولویت با افرادی است که آسیب دیده اند.
ولیزاده اضافه کرد: همچنین دستگاه های مربوط نسبت به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان درمناطق سیلزده اقدام کنند و اگردستگاهی اقدام به خرید اقلام می کند باید اعتبارات در مناطق سیلزده هزینه شود.
وی ادامه داد: تشکیل کلاس های تقویتی برای دانش آموزان سیلزده که نتوانسته اند درکلاس های درسی شرکت کنند توسط آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد.
مدیرکل بهزیستی لرستان در ادامه این نشست اظهارداشت: بازسازی روحی و روانی افراد آسیب دیده درمناطق سیلزده در دستور کار است و نباید دچار موازی کاری شویم چرا که با توجه به شرایط جوی درمنطقه و پرنشدن اقات فراغت جوانان، می تواند از لحاظ روحی روانی دچار مشکل شوند.
فاطمه زهرا توکلی گفت: تقسیم بندی جغرافیایی در مناطق سیلزده برای سرکشی به صورت هدفمند تعیین شود.
وی ادامه داد: یکی ازعواملی که می تواند بر روحیه جوانان تاثیر بگذارد بیکاری است که باید در این راستا اقدامات لازم انجام شود.
وی اضافه کرد: توزیع کالاهای اساسی می تواند بخشی از دغدغه مردم را کاهش دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز