مدیر زندان تربت جام خبر داد:

«آزادی۲۱» زندانی غیر عمد «دربند ۲۷۵» میلیون تومان

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۷:۵۱
کد خبر: ۸۴۶۴۹۳
«آزادی۲۱» زندانی غیر عمد «دربند ۲۷۵» میلیون تومان
مدیر زندان تربت جام از برگزاری جشن گلریزان زندانیان غیرعمد در این شهرستان خبرداد و گفت: در حال حاضر 36 زندانی غیر عمد مالی در زندان حضور دارند که با پرداخت 275 میلیون تومان توسط خیرین 21نفر زندانی آزاد خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازتربت جام احمد انتظاری با اشاره به برگزاری جشن گلریزان  برای زندانیان غیر عمد اشاره کرد و افزود: فرصت زیادی برای آزادی نداریم اما حضور خیران و علاقمندان در جشن گلریزان زندانیان غیرعمد که در یک خردادماه در سالن کوثر بر گزار می شوند می تواند با کمک های مالی خود به آزادی زندانیان کمک نمایند.

وی اعلام کرد: تاکنون با همکاری خیرین شهرستان قول کمک حدود 90 میلیون تومان برای آزادی زندانیان از خیرین گرفته شده است هرچند هنوز با مبلغ مورد نظر نیازمند کمک بیشتر است.

مدیر زندان تربت جام در ادامه اظهار داشت:  با همکاری مددجویان زندان از شکات تخفیف گرفته شده است اما کمک های مالی خیرین و مردم برای آزادی زندانیان غیر عمد تربت جام نیاز به همت جمعی دارد که خانواده‌های آنان چشم انتظار آزادی آنان خواهد بود.

احمد انتظاری ،از همه مردم منطقه در خواست کرد: با توجه به اینکه منابع پایداری برای آزادی زندانیان غیر عمد وجود ندارد لازم است خیرین با وقف های با نیت آزادی، حمایت از خانواده‌های زندانی، تحصیلی و درمان در جهت اهداف انجمن حمایت از زندانیان کار خیر انجام دهند تا مشکلات موجود حدود 500خانوار تحت حمایت انجمن زندانیان بر طرف شود .

گفتنی است، که تاکنون حدود 18میلیون تومان توسط پرسنل زندان تربت جام در حمایت از زندانیان غیر عمد جمع آوری شده است و امید میرود که همه با هم در « جشن گلریزان آزادی زندانیان غیر عمد» با حداقل مبلغ در آزادی آنان سهیم باشیم.

خبرنگار : علیرضافیروزی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز