سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان خبرداد:

تعیین سطح اراضی کشاورزی خسارت دیده با استفاده از تصاویر ماهواره ای

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۲:۳۷
کد خبر: ۸۴۶۶۵۹
تعیین سطح اراضی کشاورزی خسارت دیده با استفاده از تصاویر ماهواره 
ای
محمد حمیدی گفت: تیم های کارشناسی در زمینه بررسی اراضی کشاورزی خسارت دیده استان درمناطق سیل زده جهت تعیین سطح اراضی آسیب دیده حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان اظهار کرد: سطح دقیق اراضی کشاورزی خسارت دیده با استفاده از تصاویر ماهواره تعیین می شود و پس از بازدید میدانی ، ثبت gps و محرز شدن وضعیت زمین خسارت ها پرداخت می شود.

وی در جلسه بررسی سطح اراضی کشاورزی خسارت دیده از سیل ۹۸ با حضور مدیران مرتبط استانی، کارشناسان پژوهشگاه فضایی ایران، اساتید دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسان سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، تصریح کرد: همه ما باید از نتایج علمی و فنی استقبال کنیم و البته باید توجه داشته باشیم که برخی تصمیات در زمان بحران به لحظه اتخاذ می شود.

حمیدی افزود: در سیلاب گلستان بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری و در حوزه زیرساختی خسارت وارد شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان یادآور شد: تمام تلاش دولت بر این است که غرامت مصوب شده هیات دولت به خسارت دیده واقعی برسد.

حمیدی گفت: استفاده از یافته های علمی باعث میشود موارد اختلافی در اعلام دقیق سطح خسارات کاهش یابد.

لازم به ذکر است در این جلسه کارشناسان پژوهشگاه فضایی ایران، اساتید دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسان سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح نقطه نظرات خود را پیرامون سطح اراضی آسیب دیده از سیلاب در گلستان بیان کردند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز