مدیرکل امور زندان‌های استان گلستان خبر داد:

توزیع بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های زندانیان سیل‌زده در آق‌قلا

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۶:۴۹
کد خبر: ۸۴۶۶۷۸
توزیع بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های زندانیان سیل‌زده در آق‌قلا
علیرضا رضوانی گفت: با کمک انجمن حمایت از زندانیان و خیران، بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های زندانیان در شهرستان سیل‌زده آق‌قلا تهیه و توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان گلستان در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه تمام توان خود را در جهت رفع نیازمندی های خانواده های زندانیان به کار خواهیم گرفت، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت دستگاه‌های اجرایی، حمایتی، بخش خصوصی و غیره بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی ضمن اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های زندانیان در شهرستان سیل‌زده آق‌قلا همچنین ادامه داد: یکی از وظایف اصلی در سیل اخیر رسیدگی و حمایت ویژه از خانواده‌های آسیب دیده در استان است.

رضوانی گفت: این بسته‌های حمایتی از سوی انجمن حمایت از زندانیان با کمک خیران تهیه شده است و مردم نیز در تهیه این بسته‌ها کمک زیادی کردند.

وی به برگزاری جشن‌های گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در ماه مبارک رمضان اشاره داشت و تاکید کرد: جشن‌های گلریزان با دعوت از همه خیران و مردم در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

این عضو مسئول با توضیح اینکه تعداد زیادی از افرادی که اکنون در زندان‌ها به سر می‌برند به دلیل بدهی، مهریه، نفقه و دیه تصادفات و غیره است، اذعان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده حاصل از گلریزان در ایام ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هزینه خواهد شد.

 

نظر شما