تفاهم نامه همکاری بین استانداری آذربایجان غربی و بیمه دانا امضا شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۳:۲۸
کد خبر: ۸۴۶۶۹۸
تفاهم نامه همکاری بین استانداری آذربایجان غربی و بیمه دانا امضا شد
تفاهم نامه همکاری بین استانداری آذربایجان غربی و بیمه دانا در راستای بیمه مساکن روستایی امضا شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، تفاهم نامه همکاری در زمینه بیمه مساکن روستایی در برابر حوادث بین حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی و مهدوی نیا عضو هیات مدیره بیمه دانا امضا شد.

بر اساس این بیمه نامه 75 هزار مسکن روستایی در محدود 20 کیلومتری نوار مرزی و حدود 130 هزار مسکن روستایی در سراسر استان در برابر حوادثی همچون حریق، صاعقه، انفجار، زلزله، آتشفشان، رانش زمین، سیل و طغیان آب با سرمایه 300 میلیون ریال به مدت یکسال زیر پوشش بیمه ای قرار می گیرند .

در اجرای این طرح هزینه بیمه مساکن روستایی در محدوده 20 کیلومتری نوار مرزی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 482 میلیون تومان از محل درآمدهای فروش سهمیه سوخت مرزنشینان پرداخت و هزینه پوشش بیمه سایر مساکن روستایی در سراسر استان نیز بصورت 50 درصد مشارکتی با روستائیان پرداخت می شود.

همچنین در توافق نامه ی دگیری نیز که به امضای حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی و مهدوی نیا عضو هیات مدیره بیمه دانا رسید، کارکنان استانداری آذربایجان غربی در قالب طرح مهر دانا از مزایای بیمه شخص ثالث و بدنه اتومبیل با شرایط بدون پیش پرداخت و بدون کارمزد و با اقساط 12 ماه برخوردار شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز