بررسی مسایل ، مشکلات و پیشرفت پروژه های راهداری شهرستان شاهین دژ

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۸:۳۰
کد خبر: ۸۴۶۷۱۴
بررسی مسایل ، مشکلات و پیشرفت پروژه های راهداری شهرستان شاهین دژ
با حضور مدیر کل و معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در فرمانداری شاهین دژ مسایل ، مشکلات و پیشرفت پروژه های راهداری شهرستان شاهین دژ مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، در این جلسه فرماندار شهرستان شاهین دژ با قدردانی از عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شاهین دژ گفت : توجه بیش از پیش به ایمن سازی و خط کشی محورهای مواصلاتی شاهین دژ و نصب علائم ایمنی در محورهای روستایی و لکه گیری آنها جزو مطالبات مردم این منطقه است که درخواست میشود در اولویت برنامه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گیرد .

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم در این جلسه ضمن اشاره به عزم جدی این اداره کل در ایمن سازی محور های مواصلاتی استان گفت : خط کشی محورهای مواصلاتی جزو برنامه های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی است که به زودی در محورهای مواصلاتی شاهین دژ نیز اغاز خواهد شد .

شکری افزود : لکه گیری و روکش آسفالت در محور شاهین دژ - میاندوآب ، محور شاهین دژ - تکاب ، اصلاح هندسی محور روستایی هولاسو ، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای روستایی نجار - چوپلوجه و کشاورز - خلوت - قبانکندی بزودی آغاز می شود ‌ امید است با آغاز این پروژه ها شاهد ایمن سازی بیشتر در محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین دژ باشیم .

 وی با اشاره به تعمیرات پل وحدت در محور شاهین دژ - بوکان و پل کشاورز در محور شاهین دژ - میاندوآب افزود : در اسرع وقت و با تامین اعتبارات مورد نیاز نسبت به اصلاح قوس ، تعریض و حذف نقاط پر تصادف محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین دژ اقدام خواهد شد .

 گفتنی است در پایان جلسه اعضای ذکر شده بصورت میدانی از محور شاهین دژ - میاندوآب ( پل ینگی آباد ، پیچ سعید آباد و پیچ قره قویونلو ) و محور شاهین دژ - بوکان ( گردنه ساروجه)  بازدید نمودند .

 فرماندار شاهین دژ و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی همچنین با حضور در شرکت حمل و نقل وحید بار کشاورز شهرستان شاهین دژ با مسئولین این شرکت گفتگو و به بررسی مسایل و مشکلات آن پرداختند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز