افتتاح مجموعه اسکواش مشهد در دهه فجر

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۳:۳۲
کد خبر: ۸۴۶۸۴۷
افتتاح مجموعه اسکواش مشهد در دهه فجر
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باتوجه به اعتبارات جدید در نظر گرفته شده برای مجموعه اسکواش مشهد، تمام سعی مان بر این است که در دهه فجر امسال بتوانیم این مجموعه را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجمع سالیانه هیئت اسکواش استان با حضور سلیمانی، رئیس این فدراسیون، فتاحی، مدیر کل ورزش استان، اصغری رئیس این هیئت و نمایندگان شهرستان ها، داوران و مربیان در محل سالن جلسات اداره کل ورزش برگزار شد.

فرزاد فتاحی در این مجمع پس از ارائه گزارش عملکرد یکساله هیئت اسکواش استان توسط اصغری، گفت: کمک های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این گزارش سالیانه کاملا مشهود بود و این موضوع نشان‌دهنده همت این اداره کل بر توسعه رشته اسکواش در استان است.

وی ضمن تشکر ازمدیر کل سابق اداره ورزش استان بابت آغاز کار ایجاد کورت های اسکواش در مشهد بیان کرد: شروع برای کار در این موضوع بسیار با اهمیت بود و امسال ما علیرغم شرایط نامناسب اقتصادی، به صورت جدی ادامه کار سالن اسکواش را در مشهد پیگیری خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: در جلسه توزیع اعتبارات در سال 98 مبلغ دو میلیارد تومان علاوه بر اعتبارات قبلی برای کورت های اسکواش مشهد در نظر گرفته شد و تمام سعی مان بر این است که در دهه فجر امسال بتوانیم این مجموعه را به بهره برداری برسانیم.

فتاحی ادامه داد: هدف ما ارتقا ورزشکاران استان در این رشته است و سعی میکنیم خراسان رضوی تبدیل به یک  پایگاه برای مسابقات ملی و بین المللی تبدیل شود و حضور اسکواش بازان استان را در تیم های ملی بیش از پیش شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه اصغری، رئیس هیئت اسکواش از پیشکسوتان ورزش استان است، گفت: باید هیئت در سال جاری برنامه ریزی اصولی را انجام دهد تا ورزشکاران ما بتوانند در رقابت های مختلف حضور داشته باشند و در این راستا ما در کنار شما هستیم و شما را حمایت خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: طبق رایزنی های صورت گرفته با سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش، مقرر شد در طول هر ماه ورزشکاران مستعد استان به صورت ویژه زیر مربیان تیم ملی تمرین کنند تا با افتتاح مجموعه اسکواش مشهد، بتوانیم در مسابقات ادعای قهرمانی داشته باشیم.

فتاحی در خصوص بحث دانش افزایی مربیان عنوان کرد: یکی از بحث های مهم در توسعه این رشته افزایش مربیان و افزایش کیفیت آن ها است که در این راستا باید مربیان در دوره های مختلف داخلی و خارجی شرکت کنند که ما نیز در این رابطه حمایت خود را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: باید نگاه رئیس هیئت به صورت استانی باشد و نباید همه نگاه ها معطوف به مشهد شود بلکه  شهرستان ها نیز مورد توجه ویژه ای قرار گیرند، همچنین زیر ساخت ها در شهرستان ها از محل کمک های مردمی و خیرین شروع شود و ما در ادامه در تکمیل آن کمک کنیم.

 

نظر شما