"رییس هیئت کوهنوردی لرستان" در گفت وگو با برنا ،خبرداد:

احداث اولین قرارگاه تخصصی کوهنوردی لرستان دراشترانکوه

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۸:۵۰
کد خبر: ۸۴۶۸۸۲
احداث اولین قرارگاه تخصصی کوهنوردی لرستان دراشترانکوه
"آرش قیاسیان" از آغاز عملیات اجرایی احداث اولین قرارگاه تخصصی کوهنوردی لرستان دراشترانکوه طی هفته آینده خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ قیاسیان ظهر روز پنجشنبه دراین گفت وگو با بیان این خبر اظهار کرد: مراسم کلنگ زنی این قرارگاه درروستای تیان (تیون) از توابع شهرستان ازنا طی هفته آینده با حضور مسئولین استانی از جمله  مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  وهمچنین رییس فدراسیون کوهنوردی برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه این طرح عمرانی - ورزشی  در سه طبقه ودر مساحتی به اندازه 1500 متر مربع احداث می شود،افزود: این قرارگاه دارای پت هلیکوپتراست و   جهت اسکان کوهنوردان ،برگزاری کلاسهای آموزشی ،امداد ونجات وپیشگیری از حوادث ناگوار برای کوهنوردان کاربرد دارد همچنین این پروژه برروی  توسعه گردشگری ورونق صنعت توریسم ورزشی  وجذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال نیز موثر است.

قیاسیان احداث این قرار گاه را نیاز ضروری جامعه کوهنوردی استان دانست و تصریح کرد:به عنوان مسئولین هیئت کوهنوردی استان مدت شش سال که به دنبال احداث این پروژه هستیم ودراین راستا با اهدای 6هزارمتر زمین توسط اهالی روستای تیون در بهترین مناطق که به آب وبرق وجاده دسترسی دارد توانستیم این پروژه را جانمایی کنیم.

رییس هیئت کوهنوردی لرستان با بیان اینکه تکمیل  این پروژه  نیازمند بیش از 3میلیارد و500 میلیون تومان است که 1میلیارد تومان ازاین میزان در مرحله اول به آن تخصیص داده شده است ،خاطر نشان کرد: از  تلاش های  موثردکتر عزیزپورمدیرکل ورزش وجوانان لرستان  که طی این سالها  در حوزه امداد و نجات و احداث سالنهای سنگنوردی و در حال حاضر  نیز از این پروژه مهم کوهنوردی حمایت های لازم را از جامعه کوهنوردی نشان داده اند سپاسگذاری می کنیم.

قیاسیان در پایان  بابیان اینکه این پروژه باعث ارتقای سطح کلاس کوهنوردی استان می شود از حمایت های زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی  جهت پیشرفت  جامعه کوهنوردی لرستان نیزتقدیرکرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز