معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تاکید کرد:

ضرورت ساماندهی مراکز خرید و فروش میوه های فصلی در حاشیه جاده ها

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۹:۳۱
کد خبر: ۸۴۶۹۱۶
ضرورت ساماندهی مراکز خرید و فروش میوه های فصلی در حاشیه جاده ها
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بر لزوم ساماندهی مراکز خرید و فروش میوه های فصلی در حاشیه جاده ها تاکید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رضا حسینی در جلسه ساماندهی مراکز خرید و فروش میوه های فصلی در حاشیه جاده ها که در محل استانداری برگزار شد، گفت: در فصل پیش رو متاسفانه عده ای در حاشیه جاده ها و در فضاهای غیربهداشتی، اقدام به خرید و فروش میوه های فصلی می کنند که با توجه به مشکلات ایجاد شده ضرورت دارد این مراکز ساماندهی شوند.

وی افزود: خرید و فروش میوه در حاشیه جاده، علاوه بر اینکه تعرض به حریم جاده محسوب می شود، مشکلاتی را نیز برای شهروندان و ترددهای جاده ای ایجاد می کند که ضرورت دارد دستگاه های ذیربط از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این خصوص وارد عمل شود و متخطیان را به مراجع قضایی معرفی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در رابطه با ارائه مستقیم میوه ها و محصولات کشاورزی به کارخانجات تبدیلی گفت: علت عدم خرید محصولات بصورت مستقیم توسط کارخانجات باید مورد بررسی قرار گیرد و اگر در این خصوص منابع مالی برای ارائه مستقیم محصول به کارخانه نیاز باشد باید آن را تامین کنیم.

حسینی همچنین گفت: برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و میوه های فصلی می توان بازارچه هایی را بصورت استاندارد و بهداشتی در برخی روستاها ایجاد کرد تا مردم نیز بتوانند در صورت تمایل مستقیما از این مراکز خرید کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز