سرعت بخشی به عملیات راهداری در شهرستان ارومیه

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۳:۴۴
کد خبر: ۸۴۶۹۱۹
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه ازانجام عملیات راهداری بمنظور بهسازی و ایمن سازی محورهای ارتباطی این حوزه خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، صادق حبیب زاده در جلسه بررسی نواقصات جاده ای به منظور اجرای هرچه بهتر طرح راهداری گفت: به منظور کاهش تصادفات احتمالی  و افزایش ضریب ایمنی تردد،عملیات ویژه راهداری با سرعت هر چه بیشتر توسط این اداره در حال انجام است.

وی با اشاره به عملیات نصب ،اصلاح مرمت،ساماندهی تابلو و علائم در محورهای اصلی فرعی و روستائی کرد و افزود: 307 عدد چراغ چشمک زن در نقاط حادثه خیز مرمت و بازبینی و هم چنین 3 مورد چراغ چشمک زن نصب شده است.

رئیس اداره راهداری ‌‌حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه، ایمن سازی محورهای آسیب دیده از سیل و نقاط وقوع تصادف را از برنامه های اجرا شده عنوان کرد و افزود: 28 عدد تابلوی هشدار دهنده و اطلاعاتی در نقاط آسیب دیده از سیل  نصب و هم چنین 95 شاخه گاردریل  در نقاط وقوع تصادف  اصلاح و مرمت شد.

این مقام مسئول از آغاز عملیات اجرایی چاله پرکنی در قالب طرح ویژه خبر داد و خاطر نشان کرد: طی این عملیات در اردیبهشت ماه سال جاری قریب بر 70 تن آسفالت در محورهای ارومیه –سرو ،ارومیه-مهاباد ،ارومیه-اشنویه ،بند-راژان و محورهای روستایی از جمله نظرآباد،شاهین آباد ،قشلاق خنجر،ترکمان ، غریب کندی ، آباجالو و گوگ تپه مورد استفاده قرار گرفته و مابقی محورها نیز در دستور کار این اداره قرار دارد.

حبیب زاده پاکسازی ،یازگشایی و مرمت جاده ها بر اثر رانش ،بازگشایی کانال های مسدود شده آب در محورهای روستایی ،عملیات تسطیح و رگلاژ و هم چنین لایروبی پل ها  را گوشه ای از عملیات انجام گرفته راهداران طی ماه اخیر برشمرد.

وی در ادامه این نشست از تعیین اکیپ های کارشناسی فنی مختص هر محور جهت نظارت و بررسی نواقصات جاده ای در راستای ایمن سازی محورها و بالا بردن سطح استاندارد مطابق با شاخص های کشوری خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه در پایان جلسه با اشاره به ضرورت نگهداری راهها مخصوصا در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ،تصریح کرد: سال جاری رویکرد اصلی  بر انجام پروژه های نیمه تمام و اجرای طرحهایی که از محل شاخص های توسعه اقتصادی پیشنهاد شده در بخش های مختلف است که محرک توسعه و اصلاح در بافت های کم برخوردار محسوب می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز