درپنجمین جلسه کارگروه نظارت و بازرسی مناطق سیل زده گلستان مطرح شد:

ضرورت پیگیری مسائل سیل زدگان با همکاری دستگاه های نظارتی و اجرایی

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۲:۵۹
کد خبر: ۸۵۶۳۸۴
ضرورت پیگیری مسائل سیل زدگان با همکاری دستگاه های نظارتی و اجرایی
پنجمین جلسه کارگروه نظارت و بازرسی مناطق سیل زده روز دوشنبه 20 خرداد ماه با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی از جمله ادارات کل بازرسی و دیوان محاسبات و نمایندگان دستگاه های اجرایی در محل دفتر جمعیت هلال احمر استان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید خالق  سجادی، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی، هدف از برگزاری این جلسات را بررسی مشکلات و مسائل موجود در حوزه های مختلف بازسازی و نوسازی مطرح نمود و بر ضرورت پیگیری و مرتفع نمودن آن با همکاری دستگاه های نظارتی و اجرایی تأکید کرد.

 وی با اشاره به شروع فصل گرما و وضعیت مردم تسریع در امر بازسازی و نوسازی و توجه بیش از پیش به مسائل و مشکلات مردم مناطق آسیب دیده را خواستار شد.

 در ادامه محمد علی هروی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، گزارش مبسوطی از نحوه امداد رسانی و عملیات امداد و نجات ، توزیع بسته های حمایتی نظیر چادر، بسته های غذایی و ... ارائه نمود و به سؤالات حاضرین در جلسه پاسخ داد.

 هروی با اشاره به همکاری و تعامل سازنده دستگاه های اجرایی، نهادهای نظامی و انتظامی و نیروهای مردمی ، این همکاری و هم افزایی قابل تقدیر خواند.

سپس جمشیدی معاون برنامه ریزی جهادکشاورزی استان به بیان مشکلات و چالشهای حوزه کشاورزی پرداخت و بر اصلاح فرآیند پرداخت خسارت تأکید نمود.

 حق بین ، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد در بخش مسکن ، به مشکلات پیش روی این حوزه پرداخت.

 در پایان جلسه مقرر گردید مشکلات و مسائل مطرح شده به فراخور موضوع در سطوح استانی و ملی پیگیری گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز