استاندار لرستان:

آماده شدن زمین و پروانه ساخت مسکن سیل‌زدگان / اعتبار یک هزار میلیارد تومانی کمک‌های بلاعوض در استان / سرعت دادن پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۳:۵۰
کد خبر: ۸۵۷۲۶۰
آماده شدن زمین و پروانه ساخت مسکن سیل‌زدگان / اعتبار یک هزار میلیارد تومانی کمک‌های بلاعوض در استان /  سرعت دادن پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها
"سید موسی خادمی " از فراهم شدن مقدمات کار برای ساخت مسکن سیل‌زدگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی  در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان که با حضور علی‌رضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزارشده بود ، با اشاره به سرعت دادن پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها،  اظهار کرد: اکنون بانک ‌ها ابلاغیه جدید را دریافت کرده‌اند که به‌صورت قرض الحسنه تسهیلات را پرداخت کنند.

 او با بیان اینکه تا به حال اکثر معرفی شدگان کمک‌های بلا‌عوض را دریافت کرده‌اند، افزود: بانک‌ها تا به حال همکاری بسیار خوبی داشته و قرار است سریعتر کار را انجام دهند.

خادمی تصریح کرد: برای شروع ساخت مسکن جهت سیل‌زدگان مقدمات کار مانند تهیه زمین، صدور پروانه ساخت، نظام مهندسی، تامین اجتماعی و تعیین حریم‌ها در استان فراهم شده و آماده ساخت و ساز هستیم.

او در رابطه با افرادی که خانه‌هایشان تخریب شده و فعلاً محلی برای اسکان ندارند، خاطر نشان کرد: قرار است که اجاره مسکن و کمک معیشتی آنان به طور کامل پرداخت شود.

خادمی با اشاره به اعتبار یک هزار میلیارد تومانی کمک‌های بلاعوض در استان ،عنوان  کرد: قرار شد ۲۲۰ میلیارد تومان این اعتبار علاوه بر خانه‌های مردم برای زیرساخت‌های روستایی مانند سیل‌بند‌ها و... اختصاص داده شود.

او گفت: علاوه بر کمک‌های بلاعوض، تسهیلات بانکی ساخت و تعمیر خانه‌ها که عدد بالایی است پرداخت می‌شود که با این اعتبارات از حیث تامین منابع برای مردم مشکلی نخواهیم داشت.

 خادمی  با بیان اینکه در بخش کشاورزی نیز تا حدود زیادی تامین منابع شده است،  تاکید  کرد: اکنون فقط در بخش زیرساخت ها مانند راه، آب، برق و گاز تامین منابع نشده که دولت به طور جدی پیگیر است که آن را تامین کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز