معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری خرم آباد:

کاهش ۸ درصدی میزان سرقت در سطح شهرستان در یک ماه گذشته

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۳:۳۹
کد خبر: ۸۵۷۲۹۹
کاهش ۸ درصدی میزان سرقت در سطح شهرستان در یک ماه گذشته
"محمود آشناگر" از کاهش 8 درصدی میزان سرقت در سطح شهرستان در یک ماه گذشته خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ آشناگر در جلسه کمیسیون  پیشگیری و مقابله با سرقت در شهرستان ،اظهار کرد: طبق گزارش جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان،در راستای اجرای مصوبات کمیسیون و با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی، میزان سرقت در سطح شهرستان طی یک ماه اخیر، هشت درصد کاهش داشته است.

او افزود: لازم است صنف طلا فروشان با بهره گیری بیشتر از ظرفیت نیروی انتظامی، موضوع تامین امنیت واحد های تجاری تحت نظر خود در پاساژ ها و مراکز فروش شهر خرم اباد را بیش از پیش بالا ببرد.

 معاون فرمانداری خرم آبادگفت : یکی از موضوعاتی که می تواند به کاهش میزان سرقت از واحد های مسکونی کمک کند، اجرای طرح نگهبان و پلیس محله است که در دستور کار جلسه آینده قرار خواهد گرفت.

 آشناگر خاطر نشان کرد: در موضوع پیشگیری سرقت از مراکز خدماتی و اداری، ابتدا باید خود دستگاه های اجرایی برنامه ریزی و اقدام لازم را بعمل آورند و موضوع شناسایی و برخورد با سارقان و ضایعاتی فروشی های عرضه کننده اموال مسروقه در گام بعد قرار دارد.

او بیان کرد: کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت شهرستان با جدیت تمام پیگیر موضوع تمرکز ضایعاتی فروشی ها در یک محل مشخص و در قالب یک مجتمع، خواهد بود.

 

نظر شما