برگزاری جلسه هم اندیشی جشنواره بازی‌های بومی محلی در زاوه

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۱۰:۴۲
کد خبر: ۸۵۷۳۶۰
برگزاری جلسه هم اندیشی جشنواره بازی‌های بومی محلی در زاوه
جلسه هم اندیشی هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی زاوه با هدف برگزاری مسابقات استانی و جشنواره بومی محلی برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، این جلسه با حضور رئیس و دبیرهیئت بومی محلی خراسان رضوی، رئیس اداره ورزش وجوانان زاوه، رئیس و دبیر هیات بومی محلی زاوه ، شورا ودهیاری روستای ساق زاوه درمحل اداره ورزش وجوانان این شهرستان برگزار شد.

مجید رضایی، رئیس اداره ورزش وجوانان زاوه در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی به میهمانان، به دغدغه های ورزش روستایی، نیازها و امکانات این رشته پرداخت و گفت: تعامل وهمکاری و استفاده از نظرات اعضای حاضر درجلسه جهت اجرای هرچه بهتر مسابقات استانی بومی محلی به میزبانی زاوه را موثر واقع خواهد شد.

در ادامه این نشست محمد رضا خوش باطن، رئیس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی ضمن قدردانی از اداره ورزش وجوانان و هیئت بومی محلی زاوه به اجرای برنامه ها و رشته هایی که عموم مردم قادر به شرکت در آن هستند، تاکید کرد.

در این جلسه با پیشنهاد حاضرین مقررشد مسابقات استانی بازی های بومی محلی به میزبانی زاوه درتاریخ 14 تیر ماه سال جاری در روستای ساق این شهرستان و در رشته های چوبکشی، هفت سنگ مهارتی، طناب کشی و کمان سنتی برگزار گردد .

گفتنی است؛ تشکیل ستادبرگزاری المپیاد بازیهای بومی محلی آقایان، تسطیح و آماده سازی زمین بازی با همکاری اداره ورزش، شورا ودهیاری روستای ساق، هماهنگی جهت استفاده از خوابگاه و.. از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

 

نظر شما