سپک تاکرای کرمانشاه بر سکوی سوم آسیا

۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۱:۴۳
کد خبر: ۸۵۷۵۸۹
سپک تاکرای کرمانشاه بر سکوی سوم آسیا
تیم سپک تاکرای کرمانشاه به عنوان نماینده ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در بخش «رگو» عنوان سوم را کسب کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، تیم منتخب سپک تاکرای کرمانشاه در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم فیلیپین رفت و در پایان با حساب ۲ بر یک نتیجه را به حریف واگذار کرد.

در این دیدار، تیم کرمانشاه نتیجه ست اول را با حساب ۲۱ بر ۱۷ به سود خود خاتمه داد اما در ست‌های دوم و سوم به ترتیب با نتایج ۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کرد.

سپک تاک را بازان کرمانشاهی مسابقه دوم خود را برابر تایوان برگزار کردند و موفق به برتری ۲ بر صفر در این مسابقه شدند.

تیم کرمانشاه در هر ۲ ست، با نتیجه مشابه ۲۱ بر ۱۱ حریفش را مغلوب کرد تا جبران شکست در دیدار نخست را کرده باشد.

تیم منتخب کرمانشاه در مسابقه سوم خود برابر حریف قدرتمند خود مالزی قرار گرفت و در مسابقه‌ای نزدیک ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد.

در ست اول این مسابقه تیم کرمانشاه با ارائه یک بازی برتر ۲۱ بر ۱۸ حریف را شکست داد اما در ست دوم با حساب ۲۱ بر ۱۶ و در ست سوم نیز با نتیجه ۲۱ بر ۱۷ شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت.

تیم سپک تاکرای کرمانشاه در مسابقه رده بندی برای کسب مقام سوم که عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد به مصاف بنگلادش رفت و توانست با برتری ۲ بر صفر مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کند.

سپک تاک را کاران کرمانشاه از فردا (پنجشنبه- ۲۳ خرداد) مسابقات خود را در بخش دبل آغاز و باید در این بخش با تیم‌های کره جنوبی، هند و اندونزی مسابقه می‌دهند.

پدرام خداداده، سینا رضایی، مهرداد جعفری و محمدصفایی بازیکنان تیم کرمانشاه را در این مسابقات تشکیل می‌دهند و هدایت این تیم نیز برعهده رضا رستمی قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز