استاندار کردستان:

بازدهی بیشتر فعالیت ها در کردستان نیازمند تلاش مضاعف است

۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۳:۳۵
کد خبر: ۸۵۷۶۰۱
بازدهی بیشتر فعالیت ها در کردستان نیازمند تلاش مضاعف است
استاندار کردستان گفت: کردستان نیازمند اختصاص اعتبار جهشی و تلاش مضاعف است تا در کمترین زمان، بیشترین بازدهی را شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه شورای اداری استان که با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات در سنندج برگزار شد، گفت: کار کردن در کردستان به دلیل شرایط توپوگرافی سخت است و با وجود اینکه کارهای مناسبی انجام شده در این بخش نیازمند اختصاص اعتبار جهشی و تلاش مضاعف است تا در کمترین زمان، بیشترین بازدهی را شاهد باشیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه قرار بود ایجاد زیرساخت ارتباطی در ۸۸۱ روستای استان تا پایان سال ۹۷ انجام شود که هنوز انجام نشده است،  خواستار تعویض فیبر نوری فرسوده و هوایی در روستاهای استان شد و اضافه کرد: ۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان تعویض شده و امیدواریم از مصوبات این سفر، جایگزینی این تجهیزات فرسوده باشد.

وی به مهاجرت معکوس روستاییان در این استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: در زمینه تلفن ثابت در بسیاری از روستاها مشکل داریم و با توجه به روند مهاجرت معکوس و افزایش جمعیت روستایی درخواست داریم ۱۰ هزار خط تلفن ثابت برای مناطق روستایی این استان تصویب شود.

مرادنیا کمبود نیرو در پست و پست بانک را از مشکلات دیگر استان کردستان دانست و تاکید کرد: پارسال ۳۰ نفر در این بخش ها بازنشسته شدند ولی نیروی جایگزین برای آنها نداشته‌ایم.

او خواستار استفاده از نیرو های بومی و اهل سنت کردستان در مناصب مناسب وزارت ارتباطات شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز