دست پر ورزشکاران تنیس روی میز مشهدی از مسابقات کارگری در اسپانیا

۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۰۳:۱۹
کد خبر: ۸۶۹۴۲۰
دست پر ورزشکاران تنیس روی میز مشهدی از مسابقات کارگری در اسپانیا
ورزشکاران مرد و زن تنیس روی میز ایران در مجموع ۳۴ مدال از بازیهای جهانی کارگری در اسپانیا کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، ورزشکاران مشهدی تیم تنیس روی میز پرهام که در قالب تیم کارگری ایران به مسابقات قهرمانی کارگران جهان در تورتوسای اسپانیا اعزام شده بودند، مدال‌های طلا و نقره این رقابت‌ها را درو کردند.

در پایان مرحله نهایی رقابتهای تیمی تنیس روی میز قهرمانی کارگران جهان در تورتوسای اسپانیا، تیم اول تنیس روی میز پرهام ایران با پیروزی مقتدرانه و با نتیجه سه بر صفر برابر برزیل بر سکوی قهرمانی تنیس روی میز کارگران جهان ایستاد. از سوی دیگر تیم دوم پرهام ایران نیز که برزیل را مغلوب کرده بود و با اختلاف کمی به تیم اول ایران باخته بود، به مقام نایب قهرمانی رسید و مدال نقره گرفت.

در رقابت های دوبل مردان تیم ۲ نفره مجید احتشام زاده و هادی صبحی قهرمان شدند و تیم ۲ نفره احمد حکیمی و عباس فروغی دوم شدند و تیم رمضانعلی محمودی گلستانی و مهدی قطبی احمدی به مقام سوم رسیدند. ۲۰ تیم در مسابقات دوبل حضور داشتند.

تیم قهرمان را مجید احتشام زاده، احمد حکیمی، هادی صبحی و جمال فتاحی تشکیل دادند. تیم سوم ایران هم با ترکیب گلستانی و قطبی با برتری مقابل حریف اتریشی با نتیجه سه بر یک به مدال برنز رسیدند و سکوی رقابت های ۲ نفره را تمام ایرانی کردند.

 در پایان رقابت های تنیس روی میز دونفره کارگران جهان نیز، تیم پرهام یک با ترکیب مجید احتشام زاده و هادی صبحی به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

تیم دوم با ترکیب حکیمی و فروغی با پذیرش شکست سه بر صفر در دیدار نهایی مدال نقره گرفت و تیم سوم ایران هم با ترکیب گلستانی و قطبی با برتری برابر حریف اتریشی با نتیجه سه بر یک به مدال برنز رسید و سکوی رقابت های دو نفره تمام ایرانی شد.

در چهارمین و آخرین روز این مسابقات در بخش انفرادی مردان هادی صبحی از تیم پرهام ایران یک موفق به کسب مقام اول و علی گلستانی از تیم پرهام ایران دو موفق به کسب مقام دوم شد همچنین مقام سوم مشترک به مهدی احمدی از تیم پرهام ایران ۲  و بازیکن تیم اتریش رسید.

در پایان  این مسابقات تیم های پرهام ایران یک و ۲ ،  نماینده جمهوری اسلامی ایران در ششمین دوره بازیهای کارگران جهان موفق به کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی بخش تیمی گردیدند .

در بخش دوبل مجید احتشام زاده ، هادی صبحی مقام قهرمانی، عباس فروغی و احمد حکیمی مقام نایب قهرمانی و علی گلستانی و مهدی احمدی مقام سوم را کسب کردند .

اعضای تیم پرهام ایران یک را احمد حکیمی، هادی صبحی، جمال فتاحی، و هومن خندان و اعضای تیم پرهام ایران  دو را مهدی احمدی قطبی، رمضانعلی محمودی گلستانی، و عباس فروغی تشکیل می دادند.مربیگری هردو تیم بر عهده استاد هاشم صحراگرد بوده و استاد مجید احتشام‌زاده به عنوان سرپرست و بازیکن، تیم‌ها را همراهی می کردند.

بازیکنان تیم پرهام ایران، اردوهای تمرین و آمادگی غیرمتمرکز خود را در شهرهای مشهد، تهران، کرمانشاه، و اهواز گذرانده بودند و  در اردوی متمرکز شهر تهران تمرینات آماده‌سازی نهایی خود برای حضور در مسابقات جهانی پشت سر گذاشته بودند.

یادآوری می شود، ششمین دوره بازی‌های جهانی ورزش کارگری و آماتوری از روز سه‌شنبه ۱۱ تیرماه (دوم جولای) در شهر تورتوسای اسپانیا آغاز شد و ۳ هزار ورزشکار از ۴۲ کشور جهان به مدت ۶ روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز